Oktay Usta Yemek Tarifleri | Alman Pastası

Alman Pastası

Alman Pastası – 8 kişilik

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere pasta tariflerinden Alman Pastası Tarifini anlatacağız.

Alman pastası malzemeleri

  • 3 yumurta
  • 3 kahve fincanı toz şeker
  • 4 kahve fincanı un
  • 1 kahve fincanı su
  • 2 çay kaşığı limon kabuğu rendesi
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu

Krema için

  • 1 yumurta
  • 3 çorba kaşığı toz şeker
  • 3 çorba kaşığı un
  • 2 su bardağı süt
  • 1 çay kaşığı limon kabuğu rendesi

Alman pastası tarifi

1- 20 cm çapında yuvarlak kalıp yağlanıp unlanır.

2- 3 yumurta, 3 kahve fincanı şeker, limon kabuğu rendesi, alüminyum olmayan bir tencerede çarpılıp iyice koyulaştırılır.

3- Kabartma tozu katılmış un elenir, çarpılmadan hafifçe karıştırılır.

4- 1 kahve fincanı su konur. 1- 2 defa daha karıştırılıp kalıba boşaltılır. Orta ısılı fırında 30- 35 dakika pişirilir. Alman Pastası hazır. Afiyet olsun.

Kremanın tarifi

1- Alüminyum olmayan bir tencerede 1 yumurta, 3 kaşık şeker, 3 kaşık un azar azar süt ilavesiyle ezilir. Limon kabuğu rendesi ile sütün tamamı konup karıştırarak pişirilir. 2- Kaymak tutmaması için çarpılarak soğutulur.
3- Soğuduktan sonra kalıptan çıkarılan kek enine iki parçaya kesilir. Alt parçaya kremanın tamamı konup yayılır. Diğer parça üzerine kapatılır, hafifçe bastırılır.
4- Servis tabağına alınıp üzerine bolca Pudra şeker elenir.

Oktay UstaFaceBook ta paylaş

Kategori Oktay Usta Pasta Tarifleri | 39 Yorum

Etiket , , , , , ,

Yorumlar

39 Responses to “Alman Pastası”

  1. 1
    bueçe Says:

    ama kek kalıbı olmayanlar nasıl yapacak benim kek kalıbım yok

  2. 2
    nesrin Says:

    Benimde
    kek kalıblm yok
    neyapmalıyım.Oktay Usta teşekkürler.

  3. 3
    yasemin Says:

    benimde kek kalıbım yok ama gerekte yok aynı ölçüde
    tepsiler var çokta ucuza tavsiye ederim.

  4. 4
    ayşe Says:

    çok güzel bir pasta herkese tavsiye ediyorum.tadına bayılacaksınızzzzzz

  5. 5
    ahmet Says:

    işten ayrıldım oturdum pasta yapıom te allam :D

  6. 6
    xumar Says:

    pratik olduğu için teşekkür ederim .Azerbaycandan salamlarşBloqunuz çok güzel.

  7. 7
    hazal Says:

    pasta tarifi cok güzel denedim bayildim mükemmel herkeze tavsiye ederim …Almanyadan türkiyeye selamlar…

  8. 8
    ilkay kopuz Says:

    SAYIN OKTAY USTA YEMEK YAPMAK KADAR PİŞİRMEKTE ÇOK ÖNEMLİ BEN BİR TÜRLÜ ADAM GİBİ FIRIN BULAMADIM YA ALTI PİŞMİYOR YA İÇİ NE ALALILM ALLAH AŞKINA DAVUL FIRINMI ALSAK

  9. 9
    ilkay kopuz Says:

    BİRDE BENİM ARADIĞIM ALMAN PASTASI BU DEĞİL TEREYAĞI İLE FALAN YAPILIYOR BAŞKA ELİNİZDE VARMI :)

  10. 10
    gthaergr Says:

    teşşekkür ederim bu pasta tarifi sayesinde ben 1. oldum sağlun çok ta güzel tadı var

  11. 11
    sevda Says:

    denedim süper bişey ben sütlaç güvecnde yapyım harika oldu

  12. 12
    cetin Says:

    kreması mukemmel oldu keki suanda pişiyo.bakalım nasıl olcak:D

  13. 13
    ecenur Says:

    oktay usta merhaba ben ece nazlı 13 yaşındayım ve aşçı olmak istiyorum kek nasıl olcak çok merak ediyorum herkeze iyi günler :)

  14. 14
    büşra Says:

    valla ben alman pastasını yaptım çok güzel oldu teşekkürlr oktay usta

  15. 15
    dilara Says:

    güzel bir şeye benziyo annem yapçak :):D

  16. 16
    çiğdem Says:

    ben de başka bir tariften yapıyordum bir de bunu denedim bu tariften daha çok memnun oldum…denemeyenlere tavsiye ederim…teşekkürler oktay usta…

  17. 17
    Nurgül Says:

    Bu pastayı komşum bana yapıp getirmişti doğum yaptığım ilk zamanlarda ve harikaydı bittim pastaya bana öğreticekti ama onunda doğum yaklaştı ve bizde ordan taşınınca bağlantılar koptu ama rüyalarıma bile giriyor harikaydı ya anlatmaya kalktıkça canım nasıl çekiyo bide emziren bi anneyim sütümde çekiyo yapsam acaba onun gibi olurmu tarifler aynımı herhalde alman pastası aynı değişik bir tarif yok ama denicem inşallah…

  18. 18
    melisa Says:

    mrb arkadaşlar tarifi okurken aklıma bişey takıldı kahve fincanı diyor ama nescafemi? türk kahvesi fincanımı bana hemen cvp yazabilirmisiniz lütfen yakında almanyaya gelin olarak gidicem ve çok ilgimi çektii denemek istiyorum yardımcı olurmusun şimdiden teşekkürler

  19. 19
    Şeyda Says:

    Kek kalıbı olması zorunlu değil. Küçük ebatta tepsiler var ben onlardan yapıyorum gayet lezzetli oluyor.

  20. 20
    Melda Says:

    Ben Yaptım.Çok Güzel Oldu. Tadıda Nefis Oldu.Yapmak İsteyenlere tavsiye ederim.

  21. 21
    muhammed Says:

    yapıyoruz bakalım nasıl olacak

  22. 22
    serife Says:

    oktay ustacım sizin programınızı elimden geldiğince kaçırmamaya çalışıyorum beğenerek izliyorum bazen sizin program başlamadan önce diğer kanallarda çıkan yemek proramlarını izliyorum inanın iç biri sizin programınıza benzemez sunumunuz çok harika yemek yapmayı sevmiyordum sizin sayenizde yemek yapmayı sevmeye başladım çok teşekkür ederim başarılarınızın devamını dilerim kucak dolusu sevgiler

  23. 23
    Arzu Says:

    merhaba….birazdan tarifinizi denemek için mutfağıma geçicem,inşallah güzel olacak pastam.alman pastasını yemek için sabırsızlanıyorum:)

  24. 24
    facebook Says:

    Bizde simdi yapacagiz, Insallah güzel olur Oktay Ustam…

  25. 25
    seda Says:

    Arkadaşlar kremasına limon ya da portakal kabuğu rendeleyin tadına inanamayacaksınız zaten orijinal tarifindede var….

  26. 26
    cemile Says:

    yumurtanın pastalarda kokmaması için ne yapabiliriz

  27. 27
    HURİYE Says:

    bu tarifi denemek istiyorum ama kafama takılan hiç yağ kullanılmamış….

  28. 28
    candan Says:

    Pasta harikaa… :)

  29. 29
    hanife Says:

    yağ yok bunda ama????

  30. 30
    büşra Says:

    Alman pastasına yağ koyulmuyor arkadaşlar, harika bir tarif. kremasına yumurtanın akını koymayın, kokuyor..

  31. 31
    MİNE Says:

    BN BU PASTAYI DENEDİM OLDU OKTAY USTA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM =)

  32. 32
    Saadet Says:

    Tarifi denedim çok beğendim. Emeği geçenlere teşekkür ederim.

  33. 33
    kübra Says:

    gerçektende güzel..

  34. 34
    hatice Says:

    Kek kalibi yoksa borcam var

  35. 35
    yenievli Says:

    KAHVE FINCANIN DEDİĞİ TURK KAHVESİ FINCANI MI YOKSA NESCAFE FİNCANI MI ACABA?

  36. 36
    nur Says:

    arkadaşalar benimde mikserim yok elimle çırpsam yeterli olur mu acaba ?

  37. 37
    berna Says:

    bu pastayı denedim gerçekten çok güzel ve pratık bir pasta,ölçüler birebir uyuyor.
    Tarif için tesekkurler Oktay Usta .

  38. 38
    Nuray Says:

    Denedim süper oldu!kahve fincanı türk kahvesi olacak,

  39. 39
    Nuray Says:

    Yazın bu pastanın arasına taze çilekler koyun tat da görüntü de mükemmel oluyor.kek kalıbınızın içine mutlaka yağlı kağıt koyun kekinizin kenarları sertleşmiyor o zaman.muzlu ya da şeftalili de güzel oluyor.orjinali sade ama arada değişiklik güzel oluyor.

Leave a Reply

lightboxyemek