Oktay Usta Yemek Tarifleri | çikolatalı Ekler Tarifi

çikolatalı Ekler Tarifi

çikolatalı Ekler Tarifi  - 6,8 kişilik

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere çikolatalı Ekler Tarifi ‘ni anlatacağız.

Su hamuru için;

Kreması için;

  • Yarım limonun rendelenmiş kabuğu
  • Yarım su bardağı toz şeker
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • 1 çay kaşığı vanilya
  • 1.5 su bardağı süt
  • 1 çay bardağı un
  • 2 adet yumurta

Çikolatalı sos için;

çikolatalı ekler tarifi

çikolatalı Ekler Tarifi ‘nin su hamuru için, 1 subardağı suyu ve margarini bir tencereye aktarıp, ateşe koyun. İçine toz şekeri ve tuzu katın. Kaynamaya başladığında, unu birden içine katıp karıştırarak 5-10 dakika pişirin ve tencereyi ateşten alın. Hamur ılık hale gelince içine yumurtaları teker teker kırıp, ele biraz yapışan bir hamur lede edene dek yedirin (yumurta ölçüsü 3 veya 4 adet hamurun kıvamına göre değişebilir). Hamur ne fazla katı ne de fazla yumuşak olmamalıdır. Hamuru, ucunda bir parmak kalınlığında hamur sıkma ucu takılı krema torbasına doldurun. Az yağlanmış bir fırın tepsisineuzun biçimde sıkın. Önceden ısıtılmış 170 derece fırında 30-40 dakika pişirin. Bu arada kreması için tüm malzemeyi bir tencereye koyup, muhallebi kıvamına gelene dek karıştırarak pişirin. Sonrasında soğutun. Fırından çıkardığınız eklerlerin ortalarını kesip, kremadan pay ederek koyun. Çikolatalı sos için, tüm malzemeyi benmari usulü eritip, eklerlerin üzerine sürün. çikolatalı Ekler Tarifi hazır. Afiyet olsun.

Oktay UstaFaceBook ta paylaş

Kategori Oktay Usta Pasta Tarifleri | 59 Yorum

Etiket , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Yorumlar

59 Responses to “çikolatalı Ekler Tarifi”

  1. 1
    ela Says:

    yaptıgım bütün pastaların tarifini sizden alıyorum çok begeniyorum tariflerinizin devamını beklıyorum

  2. 2
    gökay Says:

    süperrrrrrr

  3. 3
    cemre Says:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çok güzel ama resmi yok arkadaşlar resim ner de göremiyorum oktay abi annem senin yemeklerini çoooook seviyo b ben cemreyi seviyorum heleki sizin pastalarınızı grup hepsi cemre kübra

  4. 4
    cemre Says:

    bennim gerçek ismim cemre en sevdiğim arkadaşım kübra

  5. 5
    aylin Says:

    annesi oktay ustanın yemeklerini biz oktay ustanın kendisinide serviyoruz. eline sağlık ustam. bayılıyoruz sana.

  6. 6
    serra Says:

    oktay usta eline sağlık.tariflerin harikaa

  7. 7
    funda Says:

    tarif harika ama benden size küçük bir tavsiye. hamur malzemesinin içine 2,5 yemek kaşığı nişasta vede 1 paket hamur kabartma tozu ilave ederseniz pişme işlemi tamamlanıp fırından çıkardığınızda hamurun sönmediğini ve hamurunuzun soğuyunca lastik gibi olmadığını görüceksiniz.kolay gelsin vede afiyet şeker olsun arkadaşlar ;)

  8. 8
    Dilek ÇINAR Says:

    OKTAY USTA SÜPER YEMEKLER YAPIYOSUNUZ TARİFLERİNİZDE AÇIK VE ANLAŞILIR ELİNİZE SAĞLIK.

  9. 9
    hatice Says:

    evet çok güzel tarifler var hele çikolatalı ekler ile ıspanaklı pasta süper.fakat tariflerde resim verebilirseniz harika olur.:)

  10. 10
    merve Says:

    çok güzel bir tatlı tarifi bayıldım.

  11. 11
    rabia Says:

    yarın misafirim gelicek.bu ek tarifini yapmaya karar verdim.inşallah tüm denediğim tarifler gibi bu da güzel olur.oktay ustanın denediğim tüm tarifleri hep harika oldu ve misafirlerimden on üzerinden on aldı.deneyim sonucu yazıcam

  12. 12
    zehra şekerci Says:

    oktay usta sen olmasan na yapardık bilmiyorum iyiki vrsın

  13. 13
    ___hülya___ Says:

    cok super tatlılar aaaa!! harikaa

  14. 14
    nurşah Says:

    limonlu cheesecake tarifi istiyorum lütfen… pastalar süper imzalı tarif kiteplarınızdan hediye edermisiniz bana.bakalım gercekten yorumlarla ılgılenıyormusunuz.tesekkurler

  15. 15
    salyy Says:

    very very good!!!

  16. 16
    melike Says:

    çok güzel tarif çok teşekkür ederim oktay ustaya GOOD LUCK

  17. 17
    melike Says:

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ

  18. 18
    melike Says:

    ÇOK GÜZEL SAGOLUN

  19. 19
    sonay Says:

    tatlıılarr süper:))))))))))))

  20. 20
    nur Says:

    tarifler tarif değil hediye paketi bayyıldıııııık

  21. 21
    simqeeee Says:

    çok teSekkür edeRim (: qeRçekten çok qüSeL oLdu ekLer paStam emeqeiNize saqLık.!

  22. 22
    simqeeee Says:

    okTay uStaaaaaa..!
    seni we taRifLerini sewioRz tam kıwamınDa taRifLer (:
    tSekkürLer (:

  23. 23
    nilüfer ergün Says:

    ya bu tatlı kaç kişilik allah aşkına bir de birisi bunu yazsaydı ona göre malzeme ayarlamasıyapardık kaç adet ekler çıkıyor bu tariften oktay ustadan ricam bunu belirtmesi

  24. 24
    miray Says:

    güzell(:

  25. 25
    Azize Says:

    Çok güzel ama çok zor

  26. 26
    kudret Says:

    tavuk göğsünü denedim anlatılmaya değer bir lezeti var ben 2 kilo sütten yaptın ve hiçbirşey kalmadı düünün yani iyiki varsın oktay usta allah yar ve yardımcın olsun

  27. 27
    emir Says:

    harika tatlı ya buekler iiiiii ki butatlıwsr:)

  28. 28
    emir Says:

    tşk edrm
    süper tatlılar için :::::::::)

  29. 29
    melek Says:

    oktay abi bu tatlılar süper ellerine sağlık ama bence vermadiğin püf noktalar en yakın zamanda onları söylermisin ………..

  30. 30
    melek Says:

    ************

  31. 31
    Minel Says:

    Bu tarife bayildim .. ins. gorundugu kadar guzel yapabilirim. Tesekkurler :D

  32. 32
    şeyma Says:

    çok güzel oldu ellerine sağlık :D

  33. 33
    selin Says:

    ben anneme soledim yaptı tesekkur ederim kim yazdıysa:)

  34. 34
    ece Says:

    SüpEr yA usTa sAOl

  35. 35
    melis Says:

    arkadaşlar bn başka bi tarif yapıyorum daha lezzetli oluyor şimdi tarifi yollayacağım

  36. 36
    yavuz Says:

    Biz ogrencıyız kolay yapılan ama lezetlı olan yemeklerden soylesnz bzde yapsak hanı :D

  37. 37
    Tülay Sarı Says:

    Tarifi hemen denedim, çok da beğendim. İlk defa ekler pasta yaptım ve klasik pasta tariflerine göre çok değişik, meraklısı mutlaka denemeli diyorum, teşekkürler Oktay Usta!

  38. 38
    irem Says:

    çok güzel bir pasta ayrıca çok hoş gözüküyor

  39. 39
    pembe Says:

    teşekkürler Oktay Usta çok güzel bir pasta

  40. 40
    amine demir Says:

    ekler tarifi ni videoda görüntülüyokmu

  41. 41
    nuray Says:

    merhaba oktay usta ekler pastasini bende yaptim tek kelimeyle harika,ama ekler hamurunu firindan cikarir cikarmaz soluyo ,solmamasi icin ne yapmam lazim bilgilendirirseniz cok sevinirim simdiden tesekkürler.

  42. 42
    gizem Says:

    ayhhhh süper bi tadı var yha harikasınız bayıldım hemen bitti kalmadı hiç

  43. 43
    serra Says:

    çak güzell mutlaKA

    DDDEEENNNEEEYYYİİİNNN

  44. 44
    hamiza Says:

    ekleri severim ama tarifinizi begen medmm bnm yaptıgım daga gözel

  45. 45
    asmin Says:

    bn ilk defa bugün deniycm bu tarifi umarım söylediğnz kadr güzl olur bana iyi şanlar dileyin lütfen…. :)

  46. 46
    edaksoy Says:

    çok güzl yemaelerteşekküler

  47. 47
    beyza demir Says:

    aşığım ben buna

  48. 48
    esma ve seda Says:

    harika ama resim olsaydı eyiydii

  49. 49
    şeyda Says:

    harika birşey yha aynen yaptım harika oldu teşşekkürler :)

  50. 50
    Clodya Says:

    Çok güzel :) ben yaptım. Harika ! herkese tavsiye ederim

  51. 51
    şeyda :) Says:

    harika :)

  52. 52
    sessizlikabidesi Says:

    Bazılarınız daha Türkçeyi öğrenememiş. Yazıklar olsun!

  53. 53
    su Says:

    Ben ekleri çook beğeniyorumm..ondan eğer 1000 tane olsa hiç durmadan yerim hiç bıkmadanda devam ederim..O kadar seviyorum yani..))))))))))))))))

  54. 54
    yaslı teyze Says:

    benim şeker hastalıhım ama bu eklerden gördüm mü dayanamıyprum hepsini yiyiyorum

  55. 55
    Naciye Says:

    Bu ölçüler ile kaç tane ekler yapılabiliyor

  56. 56
    aynur Says:

    gerçekten çok beyendim yani tavsiye ederim

  57. 57
    ruken Says:

    Yapicam insallah gozuktugu gibi olur

  58. 58
    seray Says:

    güzel yani süper

  59. 59
    sultan can Says:

    cok guzel gercektendeeeeeee :)))))

Leave a Reply

lightboxyemek