Domatesli şehriye çorbası

şehriye çorbası tarifi
şehriye çorbası tarifi

Domatesli şehriye çorbası – 4 kişilik

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere çorba tariflerinden Domatesli şehriye çorbası tarifini anlatacağız.

Domatesli şehriye çorbası malzemeleri

  • 4 su bardağı su ya da et suyu
  • 2 kahve fincanı şehriye
  • 2 yemek kaşığı margarin
  • 2 adet domates
  • Yarım limonun suyu
  • Tuz
şehriye çorbası tarifi

şehriye çorbası tarifi

Domatesli şehriye çorbası tarifi

Tencerede eriyen yağa rendelenmiş domates konarak karıştırılır. 2-3 dakika kaynayınca su ilave edilir. Tuz konur. Kaynar suya şehriye konarak yapışmaması için karıştırılır. Şehriyeler pişince söndürülür. Limon suyu ilavesiyle servis yapılır. Domatesli şehriye çorbası tarifi hazır. Afiyet olsun.

54 Yorum

  • Alper DALKIRAN diyor ki:

    Bütün yemekleri burdan yapmak zorunda kalıyoruz ölçüler muazzam. Teşekkürler

  • Nmn diyor ki:

    Üzerinekaşar rendeleyincede süper oluyor

  • Neşe diyor ki:

    Ben yaptım çok güzel oldu

  • fatma diyor ki:

    maydanoz ekleyincede süper oluyor..:)

  • sahra diyor ki:

    hım yaptm evdkilr bayıldı resmen ben onun içine aş otu dnen bitkiyi öneriyorum:)

  • sümeyra diyor ki:

    bende yeni yapanlardanım eşime yapacağım inş güzel olur ki oktay ustanın tarifinin kötü olacağını düşünmüyorum bende sıkıntı olabilir:)

  • dilek meric diyor ki:

    ben sıcak suda yapsam suguk suda yapsam şehriyeler kırılıyor acaba neden.

  • sultan diyor ki:

    gerçekten oktay ustanın tarifleri sayesinde yemek yapmaktan korkmuyorum çünkü ne ölçü veriyosa tam kıvamında oluyo .. teşekkür ederimm :)

  • Nur diyor ki:

    bugun denedım bnde hALA pışmesını beklıorum oktay usta olmasabn hıc yemek ypamam saygılarımla :)

  • Ece diyor ki:

    Oktay ustanın tariflerine güveniyorum.bende bu aksam esime ve cocuklarıma yapacagim

  • A. Hamdi inan diyor ki:

    Son derece efektif ve etkin bir tarif. Aynı tarife bir miktar tavuk eti ve kaynadıktan sonra ekleyeceğiniz maydonoz ile fark katabilirsiniz.

  • burak diyor ki:

    kolay bir tsrifre benziyo. özellikle öğrenci arkadaşlaer için ideal bir lezzet. birazdan yapıcam umarım çuvallamam .. :)

  • aysegul diyor ki:

    babamın gözünde beceriksiz kız rolünden bu çorba tarifi ile kurtuldum diyebilirim :) teşekkürler oktay usta

  • Kübra diyor ki:

    bende yarn sınavda yapcm ins güsel olur :))

  • seren ırmak diyor ki:

    Evde babamla tekiiz ne yapsam dedim aklıma şehriye çorbası geldi tabi bilmedigim icin internetten tarife bakmak zorunda kaldım çok kolay simdi yapacagım insaallah güzel oolur teşekkürlr :)

  • zelıha bahısoynayan diyor ki:

    ben yaptım çok güzel ama miktarını bşlmiorum biraz yag fazla kaçmış ölçekli verirseniz sevinirim oktay usta

  • musa diyor ki:

    eşim çalışıyo bende yıllık izindeyim sarma yaptım bide şehriye çorbası yaptım tabi ki oktay ustanın tarifiyle eşim inşallah beğenir

  • ebrar diyor ki:

    şehpiyelerin şişmememesi için ne yapabiliriz

  • inci tanem diyor ki:

    yagın ıcıne 1corba kasıgı da un ve bır yemk kasıgı salca koymayıda unutmayın hem rengı canlı kalır hemde corebanız katılaşır afiyet olsn

  • emine diyor ki:

    oktay usta yemekleri çok güzel oluyor, burdan öğrendiğim çok tarif var ancak tariflerde verilen ölçüler kaç kişilik yazar mısınız?
    teşekkürler.

  • uğur diyor ki:

    oktay usta sende olmasan ne olacak bu öğrencilerin hali iyi hoş güzelde bi hal olduk çorba içmekten valla cırcırım paçalarda sızıyo :))

  • yasemin diyor ki:

    bende yaptım kolay bi tarif tencere de kaynıyor inşallah güzel olur:)

  • herseyi yiyen kadın diyor ki:

    Ben içine iki diş sarımsak, bir çarliston biber, tane kara biber, bir orta boy bütün soğan attım. Bakalım nasıl olucak… hastayım, şifa çorbası haline getirdim onu :)

  • cemalettin türk diyor ki:

    bende ilk defa deneyeceğim,ben değişiklik olsun diye içine soğan rendeleyeceğim inşallah güzel olur.

  • sebiş diyor ki:

    size önerim şehriye corbasına biraz tavuk eti koyun çok güzel olur.

  • ismail diyor ki:

    hihi.ben de ilk defa yaptım.güzel oldu sanırım.iftarda içeceğiz bakalım çorbayı :) benimki tel şehriye.tereyağ ve kekik kullandım.bakayım ne çıkacak ortaya :p

  • neşe diyor ki:

    ben 10 yaşındayım annem e süpriz yaptım çok beğendi çorbayı

  • ayla diyor ki:

    kekik sevenler bi de kekikle deneyin nane yerine

  • ahmet diyor ki:

    Valla bu nasıl sultanlık anlamadim evde yalnızım ee oruçta var canım çekti arpa çorbası ama bilmiyorum yapmayı.hazır çorba da sevmiyorum iş başa düştü yani….kolay bir tarif ve yapması basit bir çorba sağol Oktay Usta hayırlı ramazanlar

  • Gönül isterse olur diyor ki:

    Arkadaslar, cok lezzetli bir corba oldu. Ben bir kac degisiklik yaptim: Salca da kattim, son olarak da ince kiyilmis maydnoz ekledim. Et suyu yeirne de tavul bulyono kullandim. Cok güzel birsey ortaya cikti. Basarilar =)

  • Mini mi dersin ne dersin diyor ki:

    Yahu ben 13,5 yaşındayım gine bilgisayar başında sabahladım saat 4 acıktım açtım sayfayı yaptım tahminedeceğizdende güzel oldu anneme süpriz yaptım biraz baharat fazla gitti ama neysem nane süper oluyo Başarılar… :)

  • gizem diyor ki:

    ilk defa yemek yapıcam daha 13 yaşındayım makarna yapabiliyorum sadece inşallah güzel olur :D

  • ozlem diyor ki:

    ya arkadaşlar ben sehrıe corbası yapmak ıstıyorum bana yardm edın ama ometesli

  • özgür diyor ki:

    bende ilk defa denicem omarım güzel olur

  • deniz gök diyor ki:

    ilk defa deniycem inşllh gzl olur….
    =bazı eklemer yapıcam birde (nane,karabiber,pul biber v.b.)

  • tuğba diyor ki:

    Ben de ilk kez deneyenlerdenim.. Şehriyesini biraz daha fazla koydum ve içine kuru nane ve bı tutam karabiber ekledim. Nefisss oldu, Oktay Usta teşekkür ederimmm…

  • kübra diyor ki:

    bende ilk defa yatım kaynadığı andada nane katın biraz snra kapatın altını gerçekten çokk gzl oluyo :)

  • xxx diyor ki:

    aa ne kadar kolaymış. hiç yapmamıştım yarın bir yapayım bakalım :) teşekkürler

  • kaan diyor ki:

    süper oldu ama rondo patladı mutfak domates içinde :)))

  • yasemin diyor ki:

    Bende ilk defa yapicam umarim guzel olur.tesekkurler Oktay usta…

  • nihal diyor ki:

    bu çorba kaç kişilikm bilen varmıı?

  • gülşah diyor ki:

    oktay ustanın domatezli şehriye çorbasını, ve diğer bir çok tarifini denemişimdir hepside mükemmel… TEŞEKKÜRLER OKYAY USTA

  • kübra diyor ki:

    bayılıorum dometess corbasına ablam qeldım bende balam bana yapıcak ılk defa :))))

  • cansu diyor ki:

    herkese başarılar

  • cansu diyor ki:

    ben de ilk defa denicem inşallah güzel olur

  • diiilek diyor ki:

    bence de nane de ekleyin, öyle güzel oluyor.

  • Neslihan Caliskan diyor ki:

    bende ilk defa yapiyorum babacigima.. herkez türkiyede yalniz kaldik.. yemek yapmakda bana kaldi :)

  • beyza diyor ki:

    bende ılk defa yapanlardanımmm ıns guzel olurr:):)

  • kübra diyor ki:

    çok güzel oldu tarifi çok kolay oktay ustaya teşekkürler

  • yeliz diyor ki:

    bugün denedim.ama oruçlu olduğum için tadına bakamadım umarım güzel olur..

  • canan diyor ki:

    bende ilk defa yapıcam kayınpederime inşallah güzel olur

  • Büşra .. diyor ki:

    iLk defa yapıcam , inş qüzeL oLur , oktay ustayada teşekkürLer …

  • gizem diyor ki:

    bi de nane katmak gerekiyo yoksa hiç güzel olmaz siz mutlaka nane katınn:D

  • yemek tarifleri diyor ki:

    ilk öncelikle oktay ustanın verdiği kerevizli patates püresini denedim çok oldu tüm hanımlar bence sizde deneyin oktay ustayada tşk ederiz

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir