Oktay Usta Yemek Tarifleri | Et Sote

Et Sote

Et Sote – 4 kişilik – 45 dakika

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere et yemek tariflerinden et sote tarifini anlatacağız. Et sote yaparken dikkat etmeniz gereken konulardan bir tanesi kullanacağınız etin dinlendirilmiş olmasıdır. Özellikle kurban bayramlarında eti ilk gün hemen et sote yapmamız (dinlendirmeden) çok yanlış bir davranış. Gelelim tarifimize;

Et sote malzemeleri

  • Yarım kilogram sote et
  • 1 adet orta boy soğan
  • 1 çay kasigi karabiber
  • 2 adet domates
  • 1 çay bardağı sıvı yağ
  • 2 adet sivri biber
  • Karabiber
  • Tuz
  • Kekik

Et sote tarifi

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak hazırladığımız sote tarifi için öncelikle soğanı rendeleyin, 1 çay bardağı sıvı yağ ile ocağa alıp pembeleşene kadar kavurun. Eti de ilave ederek kavurmaya devam edin. Zar şeklinde doğranmış domatesleri ete kattıktan sonra kısık ateşte domatesler suyunu çekene kadar pişirmeye devam edin, ardından doğranmış sivri biberleri de ilave edin.

et sote Et Sote

et sote

Tuz ve karabiber katıp 2 su bardağı da su koyarak kısık ateşte etler yumuşayıncaya kadar iyice pişirin. Ocaktan almadan önce 1 tatlı kaşığı kekik ilave ederek servis yapın. Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak hazırladığımız Et Sote Tarifi hazır. Afiyet olsun.

Tariflerimizden memnun kalıp kalmadığınızı lütfen yorum olarak belirtin. Ayrıca bu tarifimi kesinlikle denemelisiniz diyorsanız oktayustayemektariflericom@gmail.com adresinden bize yemek tariflerinizi yollayın biz de tarifinizi yayınlayalım.

Diğer et yemek tariflerimiz şu adreste : Oktay Usta Et Yemekleri

FaceBook ta paylaş

Kategori Et Yemek Tarifleri | 120 Yorum

Etiket , , , , , , , , , , , , , , ,

Yorumlar

“Et Sote” için 120 yorum var

  1. goksu yazmış. 13 Kasım 2008 20:42

    bence ağızlara layık bir yemek
    denedim ziyafet yemeğide diyebiliriz

  2. enes torun yazmış. 18 Şubat 2009 17:43

    bence orta güzellikte bi yemek biraz daha bahrata koyarsak daha ii olur (kötü) şaka şaka şaka :DDDD

  3. utku ve ezgi yazmış. 24 Şubat 2009 20:17

    yaptık, yedik ve beğendik. az miktarda pul biber, kekik ve nane, işi güzelleştiriyor.

  4. bora köker yazmış. 18 Mart 2009 14:35

    domatesleri koyduktan sora bir tane defne yaprağı koyarsanız lezzetini arttırır..

  5. cenk can yazmış. 31 Mart 2009 19:24

    2 bardak su kaynar mı normal mi

  6. cansu yazmış. 16 Nisan 2009 13:36

    tahminimce kaynar su bi de et kuzu mu dana mı olacak?

  7. SEVAL yazmış. 28 Nisan 2009 16:20

    etli yemeklere köri baharatıda eklerseniz süper oluyor.hele mantarlı et soteye

  8. suzan usta yazmış. 30 Nisan 2009 15:42

    daha yapmadım şimdi gidip yapacağım ama benim ellerimden dahada lezzetli olacağını umuyorum

  9. suzan usta yazmış. 30 Nisan 2009 15:43

    daha yapmadım şimdi gidip yapacağım ama benim ellerimden dahada lezzetli olacağını umuyorum:)

  10. selahattin yazmış. 10 Mayıs 2009 19:26

    daha pişmedii ama ben genede emeğinize sağlık diyorum reşekkür ederim bekarlık zoooorrrrrrr:)

  11. umut özer yazmış. 13 Mayıs 2009 17:47

    şimdi yapıyorum kesin güzel olacak tesekkürler

  12. ayse fındık yazmış. 17 Mayıs 2009 13:18

    şu anda pişmek üzere dayanamadım tadına baktım harika :)sanırım daha da bi lezzetli olacak ellerime sağlık :) teşekkürler

  13. selva yazmış. 24 Mayıs 2009 18:03

    adanada soteler soğansız yapılıyor.et biber domates. kesin tarifi oktay ustanın olduğuna göre soğanlı

  14. naz yazmış. 5 Haziran 2009 16:57

    ben deneyeceğim az sonra. çok lezzetli olacağına inanıyorum. hadi bakalım hanımlar hepimize kolay gelsin:=:)

  15. hasan cihad yazmış. 8 Haziran 2009 16:59

    Şimdi pişmek üzere, ama son koyulan 2 bardak su fazla gibi geldi bir bardak ekledim.
    Güzel olacağını umuyorum.

  16. ebru yazmış. 19 Haziran 2009 09:17

    size kesinlikle öneriyorum et sote körisiz olmaz bi deneyin bak muhteşem oluyo bidaha körisiz yapmıyosun zayen öyle yedikten sonra

  17. dilek yazmış. 19 Haziran 2009 13:52

    çok güzel bende yaptım çocuklarım çok begendi ailece yedik

  18. Hakan celik yazmış. 30 Haziran 2009 16:49

    Ben bugun denedim mukemmel oldu et hayvanin antrikot kismindan olursa daha lezzetli oluyor

  19. meral 12 yazmış. 8 Temmuz 2009 18:19

    süper ben hep aynısın yaparım

  20. ali yolbir yazmış. 9 Temmuz 2009 16:12

    yemekleriniz giç güzel deyil

  21. BÜşRA yazmış. 17 Temmuz 2009 14:48

    cook saolun yyha ben de nasıl yapacam dıee dusunuodummmXD=)

  22. Tankut yazmış. 20 Ağustos 2009 14:47

    Hocam Çok Teşekkür Ederim Sizin Dilinize Benimde Elime Sağlık :DD iyi yemekler

  23. ayşe yazmış. 22 Ağustos 2009 05:57

    ben etleri önceden yirmi dakka haşlıyorum daha lezzetli oluyor tavsiye ederim …

  24. ezgi yazmış. 27 Ağustos 2009 18:15

    yemegi yapmayı denicem bakalım nasıl olacak arkadaşlar

  25. türker yazmış. 5 Eylül 2009 19:10

    sanırım baharatı fazla kaçırdım bide suyu..cambıl cambıl oldu tuhaf oldu zaten beyaz beyaz tavuk etinide sevmem?!

  26. nurdan yazmış. 10 Eylül 2009 21:09

    cok guzel ben yaptım gercekten nefısssssss :D

  27. nurdan yazmış. 10 Eylül 2009 21:10

    her kezzz yok guzel olmamıs dıo oturun da annenız yapsın ya madem or dan konusuonuz:d :S:P

  28. ayfer yazmış. 16 Eylül 2009 12:42

    bence çok süper olur
    hemen yapıcam ellerime sağlik simdiden:))))))

  29. nazmiye yazmış. 17 Eylül 2009 14:03

    ben 12 yaşındayım bu yemeği ben birazdan yapcam inş güzel olur

  30. asfer yazmış. 19 Eylül 2009 15:02

    çok güzel olacağını umuyorum

  31. seda yazmış. 13 Ekim 2009 17:58

    ellerinize sağlık

  32. ayşegül yazmış. 14 Kasım 2009 17:45

    gerçekten güxzel oluyomu acba güzel olursa denyeceğim

  33. yakup yazmış. 27 Kasım 2009 20:03

    ben yurt dısında ogrencıyım…3 senedır kurban bayarmını burda kutlamak zorunda kalıyorum…ama et yemeklerınede bayılırım gercı sadece yemesını :P neyse bu sene bende kendıme et zıyafetı vereyım dedım… ama bakalım yapabılcemmı insallah yapablirim ve tadı anneminkine benzer… =)))

  34. tolga yazmış. 2 Aralık 2009 09:46

    çok güzel gibi duruo bu akşam kesin yapcam inş güzel olur eline sağlık oktay ustam….

  35. meryem yazmış. 2 Aralık 2009 20:08

    kurban bayramının vazgeçilmez yemeklerinden et sote.ben soteye biber salçası ve defne yaprağı da ekliyorum. gerçekten enfes oluyor. kocam ve ben ailecek yiyoruz. tabi çocuklarımda. hatta komşularıma da bir tabak veriyoruz. sağolsunlar üst kattan kokuyu duyuyorlar. sanki kendilerinde yemek pişmiyor.neyse efendim içimi de boşalttıktan sonra oktay ustaya tarif için size de yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim. esenlikler.

  36. mabed yazmış. 4 Aralık 2009 16:30

    ben şuan yapmaya çalışıorum ama etleri kavurmadan çiğden ekledim soğana sanki yanlış yapıormuş gibi hissediorum.

  37. mabed yazmış. 4 Aralık 2009 16:30

    acil yardım lütfen

  38. nesli yazmış. 6 Aralık 2009 12:40

    bende daha yapmadım ilk yemeğim oluck ama deniycem bu aşkam eminim güzel olucagına ellerine saglık oktay usta.. acemi ahçı:)

  39. Salih yazmış. 12 Aralık 2009 19:55

    yaw bende aynı tarifi yaptım ama etler lastik gibi oldu. az da pişirmedim neredeyse diğer bütün malzeme öldü ama et yumuşamadı:( nere hata yaptım

  40. ahat yazmış. 17 Aralık 2009 20:28

    suanda pişiyor mmmmmmmm kokusu bile bi harika :)

  41. mustafa yazmış. 29 Aralık 2009 17:10

    meraba tarifine göre yapıyoruz oktay ustacım ama bi de şuraya tahmini süre ekleseydin bizim gibi mutfakta amatör ögrenciler için ama teşekkürü borç bildik ev halkı olara..

  42. gizem ilker yazmış. 3 Ocak 2010 18:39

    ne yapacağız diye kara kara düşünürken oktay usta yardımımıza koştu.Köşedeki kasaptan et sote aldık ve çok güzel oldu elimize sağlık

  43. zeyNp yazmış. 26 Ocak 2010 16:23

    TariF içiN T$k (: resİMde oLsaymış süPer olurmuşşş (x

  44. Mustafa yazmış. 4 Şubat 2010 18:20

    İlk yemeğimi yaptım sağolasın Oktay usta…

  45. defne yazmış. 12 Şubat 2010 18:23

    valla eti önce kendi suyunu salana kadar bekletiyorum ondan sonra kavuruyorum diğer türlü denedim pişmiyo

  46. pofi yazmış. 14 Şubat 2010 15:02

    acaba güze olcekme

  47. sulan yazmış. 26 Şubat 2010 13:10

    oktay usta tarifler için çok teş ederim akşama ziyafet çekicem eşime :)

  48. shadow_efe@hotmail.com yazmış. 9 Mart 2010 11:53

    İlk Defa Yaqıorum umuorum güsel olucağına inanıorum :)

  49. özlem yazmış. 9 Mart 2010 17:48

    denedim çok güzel oldu arkadaşlerımda nasiplenmişti hepsi bayıldı teşekkürler…

  50. ayşem kuru yazmış. 27 Mart 2010 18:30

    allahaşkına oktay usta arada sırada fırsat bulunca yaptığın yemek veya tatlıları tekrar edermisiniz misafirlerle ilgilenmekten tarifleri tekrar etmiyorsunuz rica ediyoruz bide şu reklamlar çok valla yani %88.5i reklam yani anlamıyoruz bişey tam tarifi yazıcaz hemen reklam konuya el koysanız artık. son dileğimiz çekilişe katılmak istiyoruz teşekkürler herkeze size kolay gelsin ailece selamlar

  51. sema döner yazmış. 7 Nisan 2010 19:01

    ewwt gzl oldu begendim tuzu kaçırdım

  52. sedef yazmış. 8 Nisan 2010 15:45

    Hepside birbirinden güzel yapanlara AFİYET OLSUN

  53. yaseminkurt yazmış. 24 Nisan 2010 22:43

    aybende yazayım benim ki güzel olmadı seninki nasıl ayşekerim nekadar ilginc insanlar kimenegüzelse bane sane yanişekerim

  54. inci yazmış. 11 Haziran 2010 12:21

    tuzu en son katın yoksa et sert olur pişmez

  55. ugurlu yazmış. 26 Ağustos 2010 12:55

    usta şu sıcak su olayına bir açıklık getirirsen iyi olur tarif mükkemmel zaten arife tarif ne gerek.

  56. didemm yazmış. 26 Ağustos 2010 16:28

    yorumlarınızı okudum arkadaşlar ve size güvenerek denemeye karar verdim.

  57. yeşim yazmış. 2 Eylül 2010 16:50

    Bugün ifatar için yaptım ilave olarak 1 mama kaşığı salça ekledim mükemmel oldu

  58. Halil yazmış. 5 Eylül 2010 17:05

    Saolun

  59. hazel yazmış. 8 Eylül 2010 15:43

    çokk lezztlii….

  60. cumhur yazmış. 20 Ekim 2010 19:53

    oluyor güzel olacak gibi

  61. Doğan ERDAĞ yazmış. 22 Ekim 2010 19:37

    Vallahi şimdi bende yapmaya çalışıyorum :)))
    umarım lezzetli olacak çokta acıktık beee
    teşekkürler
    oktay usta
    eline sağlık

  62. seher yazmış. 29 Ekim 2010 17:21

    bende yaptım ve süper oldu eşim çok beğendi özellikle teşekkürler afiyetle yedik valla :))

  63. Esra Sönmez yazmış. 19 Kasım 2010 13:13

    Oktay ustaya güveniyorum.Ben şuan işteyim.Akşam için ne yapayım diye düşünürken aklıma et sote geldi eşim çok seviyor.Umarım bu tarif güzel olur.Hadi hayırlısı.

  64. gökçenur yazmış. 20 Kasım 2010 12:59

    etin kavrulduğunu nerden anlayabilirim. daha 15 yaşımdayımda. anneme yemek hazırlayacağım..

  65. Ali yazmış. 20 Kasım 2010 20:08

    Yaw arkadaşlar bende yapıyorum bu yemeğide Tencerenin kapağını örtecezmi ? Sonra suyu koyduktan sonra kaç dakka pişirecez İnş. bişeye benzer diyorum bu soruların yanıtlarını beklemiyorum çünki olmazsa bi dahakine ağzını kapatıp yapıcam :) Saygılarımla afiyet olsun

  66. mete azrail yazmış. 26 Kasım 2010 00:42

    her şey çok gzel .) byanlar :)

  67. ugur yazmış. 30 Kasım 2010 14:59

    şuan yapacam adanlıyıg severzız böyle etlı yemeklerı umarı guzel olurr tşk

  68. elif bilik yazmış. 4 Aralık 2010 18:22

    ben kimyon yenibahar ve pul biber karabiber koydum pişerkende salçalı su ilave ettim tas kebabı gibi çok güzel oldu..

  69. şeyda yazmış. 13 Aralık 2010 14:46

    cook güsel olduu …

  70. şeyda yazmış. 13 Aralık 2010 14:47

    bu arada yeni evliyim tariflerinizden yaralanıyorum cook tesekkur ederim

  71. didem yazmış. 2 Ocak 2011 12:34

    oktay usta sizin yaptığınız yemekler tatlılar öok güzel süizi çok seviyoruz

  72. erhan yazmış. 20 Ocak 2011 00:47

    şimdi bizde et var,su da var,ama domates biber yok.ayrıca ben kekiği nasıl anlıcam kekik oldğnu…öğrenciyiz evde kaldık hep aç..napcaz biz?

  73. nuray yazmış. 1 Nisan 2011 18:09

    allah razı olsun oktay usta nısanlıyım kayınvalıdemler gelecek kendı annemler memlekete gıttıgınden dolayı onlara yemegı ben yapmak zorunda kaldım ve bunu yapmak ıstedım suan pişio inş guzel olur bu yemek utandırmaz inş benı

  74. MERT yazmış. 6 Nisan 2011 13:08

    sevgilime süpriz olsun dye yapıyorumda şuanda domateslerin çekmesini bekliyorum bide et biraz sakız gbi şuanda ne yapıyim :/ suyu eklediğimde geçermi acaba

  75. meltem yazmış. 9 Nisan 2011 11:37

    güzel yemek akşam için yapıcam. yalnız bu malzemeyi pişirdikten sonra hala sulu kalıyorsa ve et tam pişmemişse tavsiyem bi tepsiye döküp 200 derecelik fırında 15 dakika kadar daha pişirin. üzerine yogurt ve patates ile süsleyin bu şekildede güzel oluyor. tadına varamayacaksınız.

  76. MoralPartre yazmış. 1 Mayıs 2011 21:06

    Ben yapıyortum suan 1.csi soganları onceden koymak mantıklımı koydum soganlar siyahlaştı biraz ondan sonra 2 bardak su hala beklıyorum suyunu cekmedi ve hic et kokusu fln boyle guzel bi koku gelmiyo mındar ettim etti pırasa gibi oldu :(

  77. müge leylak yazmış. 2 Mayıs 2011 20:03

    mantar elkerseniz dahada lezzetli olacaktır

  78. Eslem yazmış. 10 Mayıs 2011 16:40

    Arkadaşlar etlerın lastik gibi olmaması için et sote yapmadan önce etlerı suyunu çekinceye kadar kısık ateşte ara ara karıştırın . Daha sonra et soteyi yapmaya başlayın .

  79. haldun yazmış. 11 Haziran 2011 04:56

    evde biber yokmuş (öğrenci evi) ama yinede iyi oldu :))

  80. cansu-seda yazmış. 25 Haziran 2011 15:46

    yaklaşık 2 saattir etlerin pişmesini bekliyoruz tencere yandı ama etler hala taş gibi biz nerde yanlış yaptık:D

  81. İnci Sözer yazmış. 5 Temmuz 2011 22:16

    6 Tane tavuk bulyon attım, tadına tad kattım =)

  82. oğuz yazmış. 22 Temmuz 2011 15:29

    hocam yemek güzel de biz su koymadık et sert oldu ve ayrıca bu yemek kaç kişilik ve biz etti üç kiloluk etten yaptık oldu ama bunu yiçek insan yok tarifleriniz için teşekür ederiz….

  83. nurhan yazmış. 31 Temmuz 2011 18:47

    Merhaba naçizhane bi düşüncemi paylaşmak istiyorum et soteye asla su konmaz kısık ateşte pişirdigimiz taktirde etler zaten yumuşacık olacaktır. soganlarda küçük fare dişi şeklinde dogranır iyi günler diliyorum..

  84. necla bozkurt yazmış. 4 Ağustos 2011 18:25

    yorumunuza katılıyorum tarifi okuyunca aynı yorumu bende kızımla paylaştım et soteye su konulmayacağınıo bi de soğan ve biberi,n domatesten önce konulacağını söyledim…

  85. esra bozkurt yazmış. 4 Ağustos 2011 18:27

    yeşil elma programını kaçırmadan izliyorum süpersiniz oktay usta :)

  86. tugba yazmış. 12 Ağustos 2011 15:05

    Arkadaşlar bende nacizane fikrimi vereyim önce tavayı ısıtıyoruz yagın yanmaması ve yemegın tadını kaçırmaması için.Isınan tavaya yagı ve etlerı ekliyoruz,bu arada ısıyı hiç değiştirmiyoruz etler renk değiştirmeye başlayınca soganları ekleyıp soteliyoruz.sogandan sonra bıberlerı ekleyıp onlrıda sotelıyoruz.en son domatesı ekleyıp altını kısıp 15 20 dakıka pişmeye bırakıoruz.en sona baharatları eklıyoruz.

  87. hübra yazmış. 14 Ağustos 2011 10:49

    herkese selamlar bende bugun ıftar mönüsü ıcın yapacagım umarım gusel olur:Doktay ustacım ellerıne sglık sıkı takıpcınım::D

  88. Erman yazmış. 14 Ağustos 2011 16:16

    Evet benimde et sote tarifim susuz ! ve kaşarlı ;) İnanılmaz lezzetli oluyor denemelisiniz.

    Önce eti kısık ateşte soğanla birlikte kavuruyoruz,sonra pul pul doğradığımız biberlerimizi ekleyerek kavurmaya devam ediyoruz,biberlerde kıvama geldikten sonra zar büyüklüğündeki domateslerimizi tencereye ekleyerek karıştırıyoruz,domateslerle birlikte tuz,biraz pul biber ve kekik te eklersek iyi olur.Ve pişimin sonunda benim vazgeçilmezim kaşara sıra geliyor,Et sotemiz pişer pişmez üzerine kaşar rendeleyerek tencerenin kapağını kapatıp beklersek harika oluyor ;)

  89. Esra Aktürk yazmış. 15 Ağustos 2011 17:39

    selama rkadaslar, bunu patates püresinin yanina yapicam, yorumlarinizdan guzel olucagini dusundum, insallah süper bi iftar yemegi olur, oktay usta süper yemek yapiyosun ya süpersin :)))

  90. süleyman taylan yazmış. 16 Ağustos 2011 20:58

    soğandan önce etleri koyup sularını salmalarını ve çekmelerini beklerseniz, soğanı ve diğer malzemeleri ondan sonra eklerseniz etleriniz lastik gibi olmuyor. herkese afiyet olsun :))

  91. niyazi yazmış. 5 Eylül 2011 17:37

    2 bardak su neden koyuluyor anlamadim. Hic koymadan daha guzel oluyor. o kadar su cekinceye kadar etler buzusuyor. Ben su koymadan yapiyorum.

  92. serdar yazmış. 10 Eylül 2011 19:35

    Yaptım çok güzel oldu ancak yağı bir çay bardağı değilde biraz daha az katılırsa daha iyi olabileceği kanısındayım (naçizane)
    afiyet olsun :))

  93. Hakan yazmış. 28 Eylül 2011 16:43

    Hanıma bugün süpriz yapalım dedik ama beceremedik be oktay usta.. Etler 40 dk. kaynıyo ama hala sert :D

  94. Koray yazmış. 1 Ekim 2011 18:42

    Azıcıkda biber salçası ekledik,enfes oldu,tesekkürler Oktay Usta…

  95. Mehmet ayten yazmış. 13 Kasım 2011 22:42

    Gercekten oncelikle boyle tarif icin cok tsk ederim bende bu kadar guzel olacagini tahmin etmiyordum ama gercekten super olmus;)))) tavsiye ederimm arkadas

  96. sefa tekin coşkun yazmış. 22 Kasım 2011 17:56

    ilk defa yapıyom
    işh çocuklar sever
    tşklr

  97. tuğçe yazmış. 25 Kasım 2011 17:29

    yağı bu kadar koymaya gerek yok zaten et de salıyo yağını sanki biraz fazla bana göre tabi yoksa üstad oktay usta:))

  98. aysen yazmış. 23 Aralık 2011 15:03

    ben etleri önce düdüklü tencerede haşladım ama daha yapmadım inşallah güzel olur

  99. nadir yazmış. 7 Şubat 2012 06:22

    kardesim,bir gece onceden sute yatir veya zeytinyag ile sogana,haram demezseniz biraz kirmizi sarap ilave et defne olmazsa olmaz ancak lezzetli olmasinin en onemli sarti iyi et olacak hayvana veriyorlar kuspeyi saman gibi et yediriyorlar.oktay usta 10 numarasin denk gelirsem mutlaka izliyorum

  100. ersin74 yazmış. 5 Mart 2012 13:25

    bence çok iyi bartına ve ergin e selamlar

  101. ajdar ve müslüm :) yazmış. 25 Mart 2012 16:36

    çok iyi oldu çokta güzel zor zamanda oldu..

  102. Funda yazmış. 5 Nisan 2012 16:13

    Süper;))

  103. hasan yazmış. 20 Haziran 2012 15:44

    Sarımsak konulmazmı buna ?

  104. öslemm yazmış. 28 Haziran 2012 15:26

    ugun akşam deniycem eşime ve kendime..umarım fiyasko olmaz..yanına patates püresi de yapcam..oktay usta çok teşekkürler…özenle takip etmeye calısıyorum sizi ve tariflerinizi…

  105. Hayati yazmış. 28 Temmuz 2012 18:03

    iftara daha ücbucuk saat var ama simdiden yapmaya baslayacagim.
    Agzim sulandi

  106. betül yazmış. 5 Ağustos 2012 14:50

    Çok teşekkürler oktay usta yemeği almanyadan gelen kuzenlerime yaptım bayıldılar. Emeğine kalp gözüne sağlık bu tarif hiç bir yerde yok :))
    oktay usta forever <3

  107. Hatice yazmış. 16 Ağustos 2012 18:41

    Üstünde daha inş. güzel olur.Üniversiteye hazırlık çalışmaları şimdiden öğrenmekte fayda var:D Umarım iftarda herkes parmaklarını yer.Emeklerinize sağlık..:)

  108. edil yazmış. 24 Ağustos 2012 18:36

    çok teşekkür oktay ustam istanbuldan gelen amcama yaptım hepsi beğendi herkese tafsiye ederim

  109. Mehmet ali yazmış. 8 Kasım 2012 18:51

    Babamgil yapıyor bakalım güzel mi :))))

  110. aysel yazmış. 14 Kasım 2012 14:23

    bende biradan yapacağım inşallah güzel olur

  111. kerim tek yazmış. 26 Mayıs 2013 17:52

    Tuzu et sote olmaya yakın atmakta fayda var etlerin yumuşak olması açısından. afiyet olsun. Ayrıca yağ sanki biraz fazla tarifteki.

  112. Elif yazmış. 24 Temmuz 2013 15:42

    Ben rize merkezden elif.Beş aylık evliyim ve et soteyi ilk defa yapıyorum.Su anda pişmek üzere inşallah güzel olur.Eşim beğenirse çok hoşuma gider.İftarda et sotemin tadına bakacağız artık.Teşekkürler…

  113. murat kıran yazmış. 29 Temmuz 2013 17:55

    valla hanım işten geldı..bende yapmaya başladım …iftar için fena sayılmaz….

  114. esra yazmış. 4 Aralık 2013 16:18

    Arkadaslar eti kndi suyunu alana kadar pisrmezseniz lastik gibi olur. Tuz atmadan once et)i pisrirseniz ette bi problem kalmaz:-)

  115. menis yazmış. 11 Nisan 2014 19:04

    yemek yarışmasına katılıyoruz umarım bununla kazanırız

  116. ismet yazmış. 8 Haziran 2014 21:00

    evet çok lezzetli oldu — teşekürler Oktay usta

  117. halil korkmaz yazmış. 20 Temmuz 2014 19:10

    Yemegi ben yaptım şahane olmuş butun malzemeleri 4 4 luk ayarlamişim ellerime saglık

  118. Tuğrul yazmış. 28 Temmuz 2014 23:25

    Elinize sağlık ustam.

  119. zeliha yazmış. 22 Ekim 2014 08:11

    Cok guzel olmus oktay ustam ellerine saglik

  120. bahar yazmış. 24 Ekim 2014 16:08

    Bence çok güzel oldu ailem çok begendi

Yorum Yazma Bölümü




lightboxyemek