Kıymalı Patatesli Börek

Kıymalı Patatesli Börek

111 11

Kıymalı Patatesli Börek – 8 kişilik

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere resimli börek tariflerinden kıymalı patatesli börek tarifini anlatacağız.

Kıymalı patatesli börek malzemeleri

İç malzemeler;

Kıymalı patatesli börek tarifi

Patatesleri bir kapta haşlayın. Tavaya az bir miktar sıvı yağı koyun. İnce kıyılmış soğanları ve kıymayı tavada kavurun. Kıyma ve soğanların pişmesine yakın küçük küçük doğranmış patatesleri tavaya ekleyin. İsteğinize göre pul biber, karabiber ve tuz ekleyin. Tüm malzemeleri bir süre karıştırdıktan sonra tavayı ocaktan alın. İç harcımızı hazırlamış olduk.

kıymalı patatesli börek
kıymalı patatesli börek

Ayrı bir kaba yumurtaları kırın. Üzerine sıvı yağı ve maden suyunu ekleyip karıştırın.

Böreği hazırlayacağımız yağlanmış tepsiye 1 adet yufkayı döşeyin. Ardından üzerine sıvı karışımdan gezdirin. Her yufkanın üstüne bu karışımdan ekleneceği için miktarı eşit paylaştırmaya çalışın. Bu şekilde 3 adet yufkayı döşeyin. Üzerine iç malzemeyi yayın. İç malzemenin üzerine de kalan 3 yufkayı alttakiler gibi yerleştirin. Sıvı karışımdan en üste de koymayı unutmayın. Yufkaların tepsiye eşit yayılmasına dikkat edin. Bunun için her katta yufkaları büzüştürebilirsiniz.

kıymalı patatesli börek tarifi
kıymalı patatesli börek tarifi

Hazırladığımız tepsiyi 180 derece fırında üzeri kızarana kadar pişirin. Misafirleriniz için çok güzel bir ikram olacaktır. kıymalı patatesli börek tarifi hazır. Afiyet olsun.

kıymalı patatesli börek
Kıymalı Patatesli Börek Tarifi
Oktay Usta Börek Tarifleri - Kıymalı Patatesli Börek Tarifi
    Kişi sayısı Hazırlık süresi
    8 kişilik 70 dakika
    Kişi sayısı Hazırlık süresi
    8 kişilik 70 dakika
    kıymalı patatesli börek
    Kıymalı Patatesli Börek Tarifi
    Oktay Usta Börek Tarifleri - Kıymalı Patatesli Börek Tarifi
      Kişi sayısı Hazırlık süresi
      8 kişilik 70 dakika
      Kişi sayısı Hazırlık süresi
      8 kişilik 70 dakika
      Share this Recipe

      Benzer Tarifler

      Maden sulu krep

      0 42
      bazlama tarifi

      0 14
      ay çöreği tarifi

      0 18
      ev eriştesi tarifi

      0 2

      111 Yorum

      1. bencede cok gusel gozukuo lezzetlı sımdı bende tarife göre yaptım ılk defa sodayla börek yapıorum ınsallah olurrr..:)

      2. MMMMM BAYILDIM ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR TARİFİNİ ALDIM HEMEN BUGÜN YAPICAM İNŞALLAH GÜZEL YAPABİLİRİM ELLERİNİZE SAĞLIK OKTAY USTA ALANINIZDA BİR NUMARASINIZ….

      3. Okuldan çıkar çıkmaz denemek istiyorum kolay bir şeye benziyor hayatım da ilk defa yapıcam hade bakalım deste ge de ihtiyacım var :-)

      4. ben de yapmayı düşünüyorum inşallah tadıda görüntüsü gibi güzeldir

      5. oktay usta annem seni çok seviyo seni hiç kaçırmadan izliyo seni çok seviyoruz

      6. Dun bu boregi denedim.. Biraz farkli olarak icine pastirma da ekledim.. Gercekten guzel oldu.. Soda kivamini biraz arttirip uzerine de tekrar yumurta sarisi surup corek otu serpistirdim.. Daha kendi damak tadima uyarladim aslinda..esim de begenerek yedi..buraya yorum yazan arkadaslarimdan ricam denemediginiz seylere lutfen bilmeden yorum yazmayalim.. Internette her sitede bu problemle karsilasiyorum.. Resimde hersey sahane gorunebilir fakat onemli olan nasil bir tada sahip oldugudur.. Yemekleri deneme baslamadan once haliyle deneyenlerin fikirlerini okumak istiyorum.. Ama ne yazik ki daha denenmeden harika olduguna karar veriliyor.. Tabiki harika gorulebilir.. Yapip yorum yazan arkadaslara tekrar tesekkurler..

      7. oktar abi ben börek tarifi göndericem ama nerden gittini bilmiyorum set üstü fırın kazanmak için

      8. Oktay Usta senin programın ilk başladığı günden beri izliyoruz ve beyeniyoruz yaptığın yemeklerin detaylıca izliyoruz son olan kitabından istiyoruz
        programıza başralar diliyoruz

      9. süpersiniz oktay usta,yeşil elma programınızıda kaçırmam genellikle.resimli tarifleriniz çok daha güzel.ellerinize ve yüreğinize sğlık.teşekkürler…

      10. sahur için yapıcam böreği, bugün mübarek bir gün her kesin mübarek kadir gecesini kutluyorum.
        SAYGILAR…

      11. börek işi yeni oğreniyorum ve çok sevindim bunu bulunca. çok güzel çiktı ama iç malzemzi ispanak ve beyaz penirlen denedim. Tepsim cuçuktu galiba 2 kat yafka üst ve alti denemem lazım. tariflerin süper – cheers!

      12. seLam arkadaslar biraz gec oldu ama kusura bakmayin :D ben yaptim ve gercekten cok güzel oldu sadece bi arkadasin yorumunu okudum orda cok yagli oldunu yazmisti bende bu yüzden korkup 3/4 su bardağı sıvı yağ koyucagima 1bucuk su bardagi sivi yag kattim ben begendim esimde öyle :D tarif icin cok tsk ederim :-))simdi 13 mayis oglumun dogum günü buralardan yas pasta veya kek ariyorum ama krem santi olmuycak icinde krejde yasakmis eger aranizda biri güzel bir tarif biliyorsa bana yardimci olabilirmi acaba?tsk ederim..

      13. bende dün aksam bu siteyi ras gele buldum ve suan Bu böregi yapmaktayim bakalim birseye benzetebilcekmiyim cok merak ediyorum..bittiginde sizlere haber verecegim..Gecenlerde baska bir börek denedim buna benzer onun yagsi cok fazlaydi ve mide bulandirdi umarim bu öyle olmaz :S SABIRSIZLIKLA BITMESINI BEKLIYORUM :)resimdeki börek cok güzel görünüyor..

      14. oktay usta siz bir harikasınız stv de harikalar yaratıyorsunuzsizi keyifle izliyorum.

      15. ay oktay usta yemeklerinçok güzel senin gibi programcı olmanın isteği bana programın sonunda yaptığın yemekleri yemesi hoşuma gidiyo aramızda ben 50 kilove 11 yaşındayım

      16. BU YEMEKLER HARİKA ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR LEZZETLİ OLMALILAR EN AZ HATTA NERDEYSE HEPSİNİN TARİFİNİ ALDIM YENİ TARİFLERİ BEKLİYORUM ÇOK SEVİYORUM SU ANDA KARNIM DA AC ANNECİĞİM PATETESLİ BÖREĞİ YAPIYOR OF BEEE ….!

      17. çok güzel ama hiç birinin adı yok mu? bunu merak ettim de ben bunu çok ama çok sevdim

      18. ıns bende bıgun boyle lezız yemekler yaparım..
        bayanlar varsa püf noktaları paylasalım..evlenınce hepsını yapcam..
        suan calısıorum pek zamanım yok (:

      19. ayyy nefis eline sağlık adam nasıl yapıyor bunları ben çamurdan yapardım ama bu gerçek yemek yapıyor inanılmaz

      20. zaten oktay usta oldumu ferklı herşey onun ismi geçince zaten beyfendiligiyle kazanıyor hepsı için ellerıne saglık oktay abim….

      21. O MEDİNE RUMUZLU SAPIK RUHLU MAHLUKUN YORUMLARINI KALDIRIRSANIZ SİTENİZİN SAYGINLIĞI DEVAM EDER

      22. oktay usta seni cokkkkkk seviyorum ben sana bu yorumu fransadan yaziyorum programinida senide tariflerinide cokkkkkk ama cokkkkkkk seviyorum

      23. yaptıgınız bütün börekler cok güzel oluyo sayenizde süper yemekler yapan biri oldun cok tesekkürler.

      24. Ben de bu tarifi dün akşam denedim Oktay Ustacım. Ancak sizin resimdeki kadar kızarmadı benim böreğim. ve de kullanacağımız tepsi küçük bir fırın tepsisimi olmalıydı, çünkü malzemelere az geldi gibi.Ben normal arçelik fırın tepsisin de yaptım. Ancak içinin tadı bir harikaydı.

      25. öğle yemeği için iş arkadaşlarıma hazırladım,valla korktum parmaklarını yiyecekler diye…çok güzel oldu,tarifiniz için çok teşekkürler..mükemmel insandan mükemmel tarif bu kadar olur..allaha emanet olun..

      26. ben denedim ve cok güzel oluo ama sanki biraz yaglı oluo yagı sevmeyen az kulansın ellerinize saglık cok güzel bi tarif acık ve net

      27. PATATESLİ BÖREK ÇOK NEFİS GÖRÜNÜYOR BÖREĞİDE ENFES OLUYO YAA PATATES HER YEMEĞE YAKIŞIYO
        PATATESİN KENDİ HARKULADE ZATEN ALLAH BU NİMETLERİN EKSİKLİĞİNİ GÖSTERMESİN

      28. ya böyle güzel börekler yayınlamak zorundamısınız azımın suyu aktı yawww:)

      29. çok güzel görünüyor bu tarifler için tşk resimli çok güzel nasıl bişey olduğunu insan daha iyi anlıyoo:D:D

      30. oktay usta yaptigin hersey gii buda cok güzel gözüküyor, bi tanesin ustam ellerine saglik

      31. oktay utam sizi çok beğeniyorum 15 yaşındayım yemek yapmayı çok seviyorum özellikle sizin proramınızı kaçırmadan izliyorum daha iyi yemek yapmak için bana bir yemek kitabınızı gönderirseniz çok mutlu olurumoktay usta

      32. yemek tarifleri çok güzelen iyi aşçısı sensin bu çok büyük bir yetenek ellerine fikrine saglık

      33. Ustacgim elerinize saglik her zamanki gibi yine tarifleriniz harika bende bir kosovali olarak sizin sayenizde turk mutfagindan tarifler yapabiliyorum.
        SAYGILARIMLA

      34. oytay ustayı yemeklerinde ziyade çok doğru ve mütevazi bir insan olduğu için takdir ediyorum tabiki yemekleride harika tşk allah işini rast getirsin

      35. ustam bu böregi annem de yapıyor ama o soda işi daha ğüzel yapıyo eline saglık denedim

      36. oktay ustam birbirinden güzl yemek tarifleriniz ve diğerleri için teşekkürler yeşil elme progarımınızı severek kızımla beraber izliyoruz….:D

      37. oktay ustam bu güzel tarifler için saol yeşil elmayı severek izliyorum maşallah eliniz çok hızlı cıvıl cıvıl ve renkli bir program yapıyorsunuz teşekkürler

      38. bugün misafirim geliyor ve emin olun bu tarifi yapacam inş sizin yaptıgınız börek kadar leziz olur :))

      39. bugün misafirim geliyor ve emin olun bu tarifi yapacan inş sizin yaptıgınız börek kadar leziz olur :))

      40. oktay ustaya helal olun bizi kendine sevdirdi hayranım onun yemeklerine bu yemeğide çok güzel olmuş!!!!!!!!!!

      41. slm arkadaşlar hepinize slem oktay ustayı tv de izliyorum çok güzel yemekler taylılar ve içeçekler hazırlıyor bu da onlarda biri olmalı çok güzelmiş hemen denemek istiyorum !!!!!!!!!!

      42. ellerinize sağlık oktay ustan çok güzel yemek tarifleri weriosunuz inşallah yaz sezonunda kapanmassınız yoksa bizi sizsin ne yaparız

      43. yesıl elma pogramın hıc kacırmadan ızlıyorum cok harıka ve pratık tatlar
        yapıosunuz elenıze saglık

      44. sayın oktay ustam siz artık benim için bir vazgecilmezim oldunuz iyiki varsınız çok tesekkür ederim.sizi gordukce o guler yüzünüzden huzurla doluyorum yemek tarifleriniz de öok güzel hepsini yapmaya çalışıyoruz.ALLAH saglık versin basımızdan eksik etmesin.

      45. bütün tarifleriniz çok güzel, kıymalı patates böreginizde yaptım,genelde tariflerinizin çogunu yapıyorum çok teşekkür ederim.bilmedigim bir çok şeyi sizden ögrendim

      46. oktay ustam ellerine saglık börek harika görünüyor ilk fırsatta denicem.yemeklerin harika oluyo gerçekten tebrik ediyorum.başarılarınızın devamını diliyorum……

      47. olağanüstü güzel bi börek.buna benzer bi börek denemiştim oda çok güzeldi bence bu dahada güzel oluyodur valla ustacım yine döktürmüşsünüz elleriniz dert görmesin.

      48. herzamankı gıbı ellerınıze saglık en sevdıgım borek patateslı borektı malzemelerı alıp hemen deneyecem emınımkı bu tarıfte dıger tarfıler kadar lezzetlıdır mukemmelsınız ellerınıze ellerınıze ellerınıze ellerınızeeeeeeeee saglıkkkk

      49. sayın ustam her yaptığınız gibi buda harika görünüyor ne denilebilir süpeeeeeeeeersiniz

      50. çok güzel olmuş.ellerinize sağlık.misafirlere güzel bir ikram olacak teşekkürler

      51. Elleine sagilk oktay utam cok lezztli br börektir bunu bn 2 sen önc yapmistim gercekten cok nfiz br lezze ouluyor.HERKEE TAVSIYEDERIM:Selie hnim hklisin vallh n dg resiomli olunca ypmasida koayoluyo

      52. Hocam ellerine sağlık.İşte fırsat bulunca kaçamak bakıyorum.Yeni evliyim bu akşam ki yemeğim bu kesin deneyeceğim çünkü her akşam ne yemek yapıcam diye düşünmek çok zormuş ve lütfen hep resimli olsun. Kolay gelsin

      53. ellerine saglık oktay ustacım ayrıca fotograflı olmasıda başka bir güzellik katıyo tşk.

      54. Gerçekten çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.Uygun olan en kısa zamanda deneyeceğim ustam.Teşekkür Ederiz bu güzel tarifler için.

        Sevgiyle Kalın…

      55. Herzamanesimli taifler koymaya çaışıyoruz fakat sizlerin gönderdiği tarifleri eklediğimize resimsiz oluyor. Bundan sonra da resimli tarif eklemeye dikkat ederiz.

      56. ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN.CANIM ÇEKTİ.ŞAHANE OLMUŞ YEMİŞ KADAR OLDUM.DENEMEK İÇİN EN KISA SÜREDE YAPICAM.RESİMLİ OLMASI DA ÇOK İYİ.HEP BÖLE RESİMLİKOYUN TERİFLERİ.TEŞEKKÜRLER.

      57. Ellerinize sağlık nefis görünüyor böyle resimli olması çok güzel…
        Güzel tarif için teşekkürler………..

      Yorum yaz