Krep Tarifi

kolay krep tarifi
kolay krep tarifi

kolay krep tarifi – 8 kişilik – Hazırlanış süresi : 20 dakika

Güzel bir kahvaltı için kolay krep mi yapmak istiyorsunuz. O zaman bu krep tarifimiz tam size göre. Kolay krep tarifini uygulayıp içerisine dilediğiniz malzemeyi koyarak tatlandırabilirsiniz. Özellikle hafta sonu kahvaltılarının vazgeçilmezi olan krep tarifimizi mutlaka deneyin. Kolay krep tarifi anlatmaya geçiyoruz.

Krep malzemeleri

  • 2 tane yumurta
  • 2 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı su
  • 2 yemek kaşığı zeytinyağı
  • 1.5 su bardağı un
  • 1 tatlı kaşığı tuz

Krep Tarifi

Genişçe bir kaba tüm sıvı malzemeleri ekleyin ve iyice karıştırın. Üzerine tuzu da ekleyin. Bu malzemelerin üzerine unu eleyerek katın. Sonuç olarak akışkan bir krep karışımınız olmalı, yoksa krep içleri hamur kalabilir.

krep karışımı

krep karışımı

Teflon tavaya ya da varsa krep tavasına çok hafif margarin sürün ve üzerine 1 kepçe krep karışımından ekleyin. Tavayı sağa sola çevirerek içerisindeki krep karışımının tüm tavaya eşit yayılmasını sağlayın. Bu noktada biraz el çabukluğu olması lazım, yoksa kreplerin bir tarafı kalın bir tarafı ince kalabilir.

krep pişirme

krep pişirme

Krep alt tarafı piştiğinde, üst tarafının da hafiften görüntüsü değişir. Bu anda spatula yardımıyla ters çevirin.

krep tarifleri

krep tarifleri

Eğer üst bölümünden anlamazsanız yine spatula yardımıyla altını hafif kaldırarak da kontrol edebilirsiniz. Yine orta ateşte krebinizin diğer tarafını da pişirin.

kolay krep tarifi

kolay krep tarifi

İşte krep hazır. Krep karışımı bitene kadar aynı işlemi uygulayın. Başta da belirttiğim gibi sade krepleri istediğiniz malzemelerle tüketebilirsiniz. Krep hazır. Afiyet olsun.

Krep Tarifi notları;

Verdiğimiz krep malzemelerini kullanarak kıvamında krep karışımı oluşturabilirsiniz. Yine de krep kıvamınız çok koyu olursa su ya da süt, çok cıvık olursa da un ekleyebilirsiniz. Krep hazırlarken karışımın pürüzsüz olması önemlidir. Topak topak un kalmamasına dikkat etmelisiniz. Krebi isterseniz tuzlu kahvaltılıklarla (peynir, kızarmış sosis, salam) isterseniz de reçel, bal ya da diğer şekerli marmelatlarla servis edebilirsiniz. Hatta yanında yumurta ile servis edenler de oluyor.

Ayrıca krep videosunu izlemek istiyorsanız aşağıdan izleyebilirsiniz.

93 Yorum

  • hanife diyor ki:

    birazdan yapicam ins olucak

  • Feyzey diyor ki:

    İlk defa denedik çok güzel oldu teşekkürlerr :)

  • hayal diyor ki:

    çok güzel Oktay usta teşekkür ederim
    super bir şey
    ben biştikden sonra üzerine şeker tozu dökdüm
    böyle de güzel
    leziz🍛🍛🍛

  • 😇 😎ECE😘😙 diyor ki:

    Yani ilk defa yapıyorum bakalım nasıl olcak bu🙇

  • ♡☆♡☆♢ECE diyor ki:

    Valla Oktay Ustanınkini ilk defa deniyorum bakalım nasıl olcak

  • Dilan ucar diyor ki:

    Ben ilk defa yapicam umarim guzel olur♥♥

  • Kerem Onur Karaca diyor ki:

    Süper bende tarifdeki suyu eklemedim öyle de güzel thenks Oktay Chef 😉

  • Aleynaaa diyor ki:

    Gerçekten güzel bir tarif

  • berivan diyor ki:

    bu benim ikinci yapışım olcak umarım güzel olur afiyet olsun:D

  • sude diyor ki:

    denedim ve çok güzel oldu . eğer canınız tatlı yemek isterse yine aynı malzemelerle yani sadece tuz yerine 2 yemek kaşığı şeker koyun oda mükemmel bir tarif oluyo . tavsiye ederiz :D

  • Kader diyor ki:

    Çok güzel oldu bayıldım

  • Gül diyor ki:

    Tam Buğday Unu ile yaptım. Mükemmel oldu. Çok cıvık sevmediğim için tarifteki suyu eklemedim. Bir de margarin kullanmadığım için tereyağ ile denedim ama ilk yaptığım hemen karardı, tavsiye etmem. Diğerlerini tavaya bir çay kaşığı kadar zeytinyağı damlatarak yaptım, çok güzel kızardı. Benim kepçe ve tava ölçümle bu tariften 6 tane çıktı. Tatlıyla aram yok, bence peynirle çok yakışıyor. Tarif için teşekkürler. Oktay Usta’nın ve tüm deneyenlerin ellerine sağlık.

  • pratik yemek tarifleri diyor ki:

    tarifemuyarak yaptım elinize sağlık

  • Fatmanur diyor ki:

    Karisima vanilin ve şeker ekleyip tavaya margarin yerine tereyag sürüp yaptım üstüne nutella sürüp çilek ve şeftali dogradik sahurda çakma waffle yedik ama harikaydi tavsiye ederim

  • seydanur diyor ki:

    Ramazanda Iyi Gidiyor..

  • nisa bayraktar diyor ki:

    çok güzel gerçekten çok beğendim her hafta yapıyoruz…

  • çigdem diyor ki:

    Ben içine su kondugunu ilk kez goruorum.seker ve kabarmatozu da yok.acaba krep malzemeleri degisikmidir?….!

  • ASLI diyor ki:

    Henüz 12 yasindayim yaptim cok güzel oldu hatta annemgilede yaptim cok begendilerrr süper bir tarif

  • Oktay Usta diyor ki:

    Merhaba tarifimiz aynı tarif ve tutuyor. Yumurtaların büyüklüğüne göre kıvam değişebiliyor belki böyle bir durum yaşamışsınızdır.

    http://www.oktayustayemektarifleri.com/kahvaltilik-krep-tarifi/

    Daha önce yukarıdaki tarifimizi de denemiş olabilirsiniz.

  • kuaför tezgahı diyor ki:

    Teşekkürler çok kolay bir tarif

  • misafir diyor ki:

    Tarifin aynısını yaptım. Sıvı oldu biraz daha un koydum. Site yenilenmiş eski tarifi yaptığımda tam olmuştu…

  • Senem diyor ki:

    çok güzel ve çok lezzetli

  • azra bal diyor ki:

    Ben yaptım ne güzel oldu

  • duygu diyor ki:

    Şimdi yaptım kıvamı çok güzel oldu,ben ekstradan kabartma tozu ve maydanoz ekledim ,çok teşekkürler Oktay bey:)

  • cemre su diyor ki:

    Ben 1Kere denededim olmadı henüz 12yaşndayım annem yaptı güzel oldu. oktay usta ellerine sağlık…

  • hafize diyor ki:

    gerçekten süper oldu bunu bide çilekli reçelle denedik ayyy çok güzel

  • sıla diyor ki:

    anneme hazırladım çok beğendi elinize sağlık teşekkürler:)
    :)

  • seher diyor ki:

    çok güzel oldu afiyetle yedik

  • sıla diyor ki:

    Çok müthiş oldu ☺☺☺

  • sıla diyor ki:

    Yaptık Şimdi tadına bak caz umarım güzel olmuştur.

  • yücel diyor ki:

    Mukemmel bi krep oldu eşimle beraber afiyetle yedik :)

  • mehtap diyor ki:

    çok güzel oldu herkese tavsiye ederim

  • seda diyor ki:

    Ben surekli yapiyorum harika oluyo ama tavaya koymadan once malzemeye ek yapiyorum pirasa peynir maydanoz gb ve karabiber azcik ozaman oktay ustanin krepler yemede yaninda yat oluyooo

  • love diyor ki:

    super

  • Sercan ELYILDIRIM diyor ki:

    Tarif için teşekkürler iyi bir krep yapan erkek sınıfına girmiş bulunmaktayım :)

  • deniz diyor ki:

    Aslında hocam demişti murfaga girme diyeama ben dinlemedim iste hocaya benim dusuncemle mariferlerimi gostermek istedim. Iste ne yapalim her zamanki inatci ve hırslı ben iste

  • deniz diyor ki:

    Oktay usta mesajıni şimdi gördüm ama çok geç

  • deniz diyor ki:

    Sevgili arkadaşlar cok iyi bir iş becerdim biseyleri yanlış yaptım herhalde zehirllendm.

  • Oktay Usta diyor ki:

    @deniz unu eleyerek malzemelere karıştırıyorsunuz. Yapılış 1. aşamada yazıyor.

  • deniz diyor ki:

    Ya unu napcaz

  • sanane la diyor ki:

    yapcam tamam yapcam

  • yagmur diyor ki:

    Yapdim çok güzel oldu kızım çok sevdi çok teşekkür ederim Oktay usta kıvamında çok güzeldi tavada rahatlıkla kalkti

  • elif diyor ki:

    yağ yok mu yaa

  • hamza diyor ki:

    hayatımda ilk kez iyiyom

  • zerrin almac diyor ki:

    Cok guzel gorunuyor ama bakalim deneyecegiz:)

  • NURCAN diyor ki:

    Ben Kastamonu Taşköprülüyüm bizim köyde buna cizleme derler bunu büyük saçın üstünde yaparlar yapınca 8 kişilik değil 50 kişilik bütün köye yaparlar saçak saçak sarkar yanları hele bide sıcakken üstüne sür tereyağını dök kızılcık reçelini sar bi güzel ynında çay yada ekşi ekşi köy ayranı yemede yanında yat… OKTAY USTA ELLERİNE SAĞLIK…

  • Zeynep diyor ki:

    İlk kez yaptim :) çok güzel oldu teşekkürler :)

  • Kadir diyor ki:

    öğrenciliyiz iyi gidiyo :D

  • muhammed emre çiftçi diyor ki:

    çok teşekkür ederim

  • muhammed emre çiftçi diyor ki:

    çok teşekkür ederiz

  • samed diyor ki:

    Super ………..

  • Sibell neler diyor ki:

    çok guzel harika herkese tavsiye ederim …lezziz!

  • Adem diyor ki:

    İlk Yapışım Olcak Ama Zeytin Yağı Yok Normal Ay Çiçek Yağı İle Yapsakda Olurmu Yaa .d

  • Duygu diyor ki:

    20 tane krep kaç kişilik oluyo

  • nejla diyor ki:

    Zeytin yağı kullanmasak olurmu ve ay çiçek yağı kullana bilir miyiz

  • Bestesoruyooo diyor ki:

    süt yerine su koysak olur mu?

  • hüsnü usta diyor ki:

    Aynı karışımın içine kaşar rendeleyip deneyin bayılıcaksınız.

  • belirsiz diyor ki:

    Ya evde sut yok su kullanabilir miyiz bide muhteşem gözüküyor yapmak istiyorumm

  • mustafa diyor ki:

    Abimi doyurmak icim yapacağım :)

  • Eylul diyor ki:

    Normalde bu krep karişiminin içine şeker de koyuluyordu diye biliyorum? Sadece tuz yazmış ama bilmiyorum artık. İçine hem şeker hem de vanilin koyunca daha lezzetli oluyor

  • Edanur diyor ki:

    Ablamla brunch yapıyoruz tarifi deniyoruz inşallah güzel olur sağol oktay usta ✔️

  • Sanane diyor ki:

    Ben 12 yaşındayım daha öncede yapmıştım tarif 8 kişilik ama oraya daha fazla veya daha az kişi de yazılabilio benden sölemesi ve SABAH KAHVALTISI ve ÖĞLEN çok güzel oluyo domates peynir fln koyup yiyoruz biz bence kesinlikle yenilmesi gereken 1 tarif hem kısa hemde doyurucu :)

  • sümeyye diyor ki:

    bu tarifi deniycem ama şuraya aklım takıldı başka yerlerede baktım zeytinyağı yazmıyodu ama burda yazıyo diğerlerinin bunun farkı ne

  • Soguk memleket diyor ki:

    Yapiyoruz cok heycanliyiz vecok aclzzz…

  • yurtdisi diyor ki:

    Bu krepi denedim ve yukarida yazdigi gibi 8kisilik degil.. 10tane krep cikti.. yani 3kisilik falan bence.. ama tadi cok güzel!

  • şevval diyor ki:

    ilk kez denicem bakalım nasıl olcak yaptıktan sonra tekrar yazıcam

  • Elif diyor ki:

    Yapcam bakalım nasi olcak :)

  • Elif diyor ki:

    Denicem bakalım nasi olcakk umarım guzel olurr =D

  • okullu diyor ki:

    kaç kişlık tam olarak :) :) :)

  • Anonim diyor ki:

    ben 13 yaşındayım ve erkeğim.Annemler akşama kadar bir yere gitmişti benimde karnım acıktı şimdi denicem nasıl olduğu.Yaptıktan sonra tekrar mesaj yazarım çok tşk :D

  • dilek diyor ki:

    annem daha saglikli bir unla yapti ve cook guzel oldu her pazar vazgecilmezimiz…..

  • cemile diyor ki:

    Çok sıvı oldu ama inşallah sonuç güzel olur…

  • yonca diyor ki:

    2 kisiye hadi olsun 3 kiseye ancak yeterr atip tutmayin

  • yonca diyor ki:

    Dun aksam yaptim cok guzel oldu. Ama 8 kisilik degil toplamda sekiz tane oluyo bilginiz olsun…

  • Esra diyor ki:

    İlk denememdi ama gayet guzel oldu tarif için tesekurler.

  • baha diyor ki:

    çok gzeldir inş beghenirsen ya<zarım oky-tay usta 12 yaşında bir erkeğim

  • hüseyin döğer diyor ki:

    oktay usta sana ne kadar teşekkür edeceğimi bilemedim SAĞOL kolay kırep

  • edanur diyor ki:

    çok güzelll

  • Selin diyor ki:

    Yaptımmmmmmmm oleyyyyyy. Tarif için teşekkürler. Hamuru erken kaldırdığım için öyle dağılmış meğersem. Aceleci ben:/

  • Selin diyor ki:

    Karışım tamamda. Normal tavada yaptığım içinmidir beceriksizliğimdenmidir bilmem, çevirirken 2 parçaya böldüm. kenarlarıda yamalı yamalı haha insanın iştahını kaçırtır gülmekten yedirtmez. sanırım biraz erken çevirmeye çlıştığımdan. bu ilk denememdi. bakalım ikinciyi başarabilecekmiyim. bide erkek arkadaşıma sürpriz yapıcaktım ama pek romantik olmayacak anlaşılan :/

  • dilber diyor ki:

    hakkaten cok guzel ve lezzetli oldu. sayfayi hazirlayanlara tewekkurler.

  • merve diyor ki:

    Yaptim çok güzel oldu tavsiye ederim

  • zeyno diyor ki:

    harika oldu tadına doyum olmaz çok lezzetlii mmmmmm:)

  • zeyno diyor ki:

    evt harika oldu tadına doyum olmazz

  • Hulya diyor ki:

    Otelde kahvaltıda vazgeçilmezimdi, evde de her pazar yapıyoruz, nutella ile
    muhteşem oluyor. Tavsiye ederim.

  • elif diyor ki:

    bence çok güzel oluyo

  • nilay diyor ki:

    bu krep 8 kişilik üstte yazıyo kahvaltıda yiyiyoduk güzel bir tarif süper oluyo

  • sardunya diyor ki:

    8 kişilik

  • dilay diyor ki:

    ya gerçekten bu krep kaç kişilik yani kaçtane çıkar oruçluyuk canım çekiyo yaptırıyorum anneme :D

  • Tahseen diyor ki:

    SAĞOL BRO

  • No name diyor ki:

    bu krep kaç kişlik

  • Fatmanur diyor ki:

    Evde can sikintisindan denicem :) bakalim neler cikcak

  • gizem diyor ki:

    tarife uygun malzemelerle krep yaptım cok güzel oldu tavsiye ederim :)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir