Oktay Usta Yemek Tarifleri | Patlıcan Musakka Tarifi

Patlıcan Musakka Tarifi

Patlıcan Musakka Tarifi – 6 kişilik

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere musakka tariflerinden Patlıcan Musakka Tarifi ‘ni anlatacağız.

Patlıcan musakka tarifi malzemeleri

patlıcan musakka tarifi

Patlıcanlar 1 parmak kalınlığında halka halka doğranır. Tuzlu suya konur. 1 saat kadar bırakılıp siyah suyunun çıkması beklenir. Süzülen patlıcanlar, kurulanıp tavaya konulan bol yağda alt-üst hafif şekilde kızartılır. 1 kat olarak yayvan bir kaba yayılır. Kızaran diğer patlıcanlar tabağa alınır. 3 yemek kaşığı yağda ince doğranmış soğan ve kıyma kavrulur. Domates, tuz, karabiber eklendikten sonra bir taşım kaynatılır.

patlıcan musakka tarifi Patlıcan Musakka Tarifi

Patlıcan Musakka Tarifi

Tepsiye koyduğumuz patlıcanların üzerine muntazam bir şekilde konur. 2 su bardağı suyu ilave edip 20-25 dakika kısık ateşte pişirilir. Söndürülünce ince kıyılmış maydanoz serpilir. Patlıcan Musakka Tarifi hazır. Afiyet olsun.

Oktay UstaFaceBook ta paylaş

Kategori Et Yemek Tarifleri, Sebze Yemek Tarifleri | 76 Yorum

Etiket , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Yorumlar

76 Responses to “Patlıcan Musakka Tarifi”

  1. 1
    dilek Says:

    öncelikle meraba sidenizi hayranlıkla dakip ediyorum ve tarifleriniz çok güzel bunu belirtmek istiyorum daha değişik tarifler bekliyorum yeni dadlar herzaman denenmeli bunu hep söylerim bukadar zaden insan bu güzel tarifleri görünce bir şey yazamıyor

  2. 2
    dilek Says:

    bu arada patlıcan musakkadarifi çok güzelmiş benim kinden biraz farklı ama beğendim deniycem bakalım güzel olacakmı tadınasıl olacak bakalım çünkü herkes benim kini farklı buluyor ve söyleyenler diyorki bizim bildiğimiz patlıcan musakadan çok farklı ama tadı çok güzel bukadar by

  3. 3
    sibel Says:

    Merhabalar oktay usta,
    Ben gaziantepliyim ve bizim memlekette musakka fırınlanmaz, biraz daha sulu bir şekilde, tencere yemeği olarak sunulur.. Ancak sizin tarif de oldukça lezzetli görünüyor mutlaka denemek isterim..
    Lezzetli günler dilerim

  4. 4
    selma durak Says:

    MERHABALAR OKTAY USTA,
    PATLICAN MUSAKKAYI BUGÜN DENEDİM VE ÇOK BEĞENDİK.DÜN DE HAŞHAŞLI İRMİK TATLISINI YAPMIŞTIM.ÇTARİFLERİNİZ GERÇEKTEN GÜZEL.
    GÖRÜŞMEK ÜZERE…

  5. 5
    kezban Says:

    çok güzel yemekler sizden bir kitab istiyorum

  6. 6
    gülşen kazancı Says:

    merhaba oktay usta yemek ve pasta tarifleriniz kurabiyeleriniz kısaca tüm yemek leriniz harika bugun musakkayı denedim ilk defa aksam iftarda yiyecegiz insallah güzel yapa bilmişimdir tşk.

  7. 7
    ayşe yıldızbabur Says:

    merhaba oktay usta sizi herzaman beğenerek izliyorum ve tarıflerizde ayrıca mükemmel ne desem az olur

  8. 8
    ayşe yıldızbabur Says:

    ayrıca sizden rica etsem bana kitap göndere bilirmisiniz

  9. 9
    kaymak Says:

    merhaba ben kaymak …öncelikle yemek tariflerinizi çok beğeniyorum…bunun için siz oktay usta ve yardımcılarınıza çok tşk ediyorum… sizden bir ricam olucak bana bir kitap gönderirseniz çok memnun olurum… bilmediğim tarifleri sizden alıyorum… bundan de çok memnunum açıkcası…sevgilerle….

  10. 10
    büşra Says:

    selamunaleyküm oktay ustu amca ben 18 yaşındayım ve çocukluğumdan beri yemek yaparım bilmediğim yemek yoktur.sevdiğim insanın patlıcan musakkasını çok sevdiğini öğrendim ve hemen geldim sizin tarife baktım deneyeceğim eminim çok güzel olacak.sizin yemeklerinizi çok beğeniyorum

  11. 11
    arda Says:

    slm aleyküm oktay usta sende olmasan ac kalicam ha:D tsk tarifler icin

  12. 12
    fatoş Says:

    slm ben fatoş sizin aracılığınızla bütün evlenen evlenmeyyi düşünen ama yemek bilmeyen arkadaşlara sesleniorm eğer bilmiorz diyip alçak gönüllülük yaparsanız yandınız kayın valideniz olsun ben öğretirim dese bile sakın illaki başa kakılır akıllı olun bilmemek ayıp değil bilmeyipte oktay usta gibi bir ustayı ve yemeklerini öğrenip taktir etmemek ayıp saygılar teşekkürler hocam :D

  13. 13
    Emoş Says:

    Ayy şekerler buuuu çooook güzel oldu yhaaa bayıldık kocamlan gerçekten. davsiye ediyorum öptüm en çikolop yerinizden paiiii

  14. 14
    polat alemdar Says:

    insan idealleri için zevklerinden vazgeçebilmeli…

  15. 15
    selvihan Says:

    ay kız bu çok tatlı oldu

  16. 16
    selvihan Says:

    parmak kalmadı yeme de yanında yat—–

  17. 17
    emre usta Says:

    hele gardaşım vala çok sağolasın ama bize göre de tarif versen iyi olurdu öğrenciyiz(Hayvanız)biraz…

  18. 18
    pelin Says:

    sizin sundugunuz tarifler hiç bize göre değil biraz bültçemize göre koysanız iyi olur basıyomu kafa mal şu emre osta varya yukarıda ben hayvanım diyor kendine insanın kendisini bilmesi ne kada ne kadar güzel bişey

  19. 19
    orhan Says:

    Oktay usta senin sayende bir sürü insan doyuyo. Çok saol varol. kendi yapmamız diye satıyoz tarif kimden diyolar, oktay usta diyoz. ama bize bir de şinıtzıl tarifi versen caglı olur. saygılar.

  20. 20
    özlem b. Says:

    oktay usta ben 8 aylık yeni evli bir bayanım. lütfen ama lütfen bana yemek kitabınızı gönnderin. ve önlüklerinizi de çok beğeniyorum. 4 ay sonra bebeğim olacak inşallah , lütfen beni kırmayın. şimdiden çok teşekkür ederim.

  21. 21
    ahmet yılmaz Says:

    patlıcan musakka yapımcıları tarafından farklı farklı usullerde olmak şartı ile hazırlanmakta.Bana göre pişirme kabına belli bir sıra ile konulması dahi lezzet üzerinde etkili olmaktadır.

  22. 22
    şenol Says:

    bende ilk defa musakka yapcamm çok kolay bi tarifee benziyoo ben daha zorr bişi zannediyodumm… emeği geçenlere teşekkürlerrr…

  23. 23
    büşra Says:

    ben tokattan büşra bizim buralarda kısır çok yapılır. benim bildiğim kısır öyle olmaz. daha doğrusu ksır marulsuz olmaz. ama tarifte marulun adı bile geçmemiş.yapıcak olan varsa bence bide doğranmış marulla denesin.

  24. 24
    nisa Says:

    tarifler süper çok beğendim ellerine sağlık oktay usta

  25. 25
    salim Says:

    sizde olmasanız ramazanda ac kalacağım teşekkür ederim

  26. 26
    Ercan Şahinkaya Says:

    Ustam elinize emeğinize sağlık çok güzel tarifler veriyorsunuz. Bekar bir erkek olmama rağmen rahatlıkla yapabiliyorum, Teşekkür ederim.

  27. 27
    esma Says:

    tarifler süper ama kısır grçktnde yanlış marullu emn daha gzl olur :)

  28. 28
    zeyda Says:

    peki tabağa alınan patlıcanların akibeti nedir?bu nasıl tarif

  29. 29
    fatma Says:

    ben cok uzaklardan yaziryorum tariflerinizi hayranlikla takip ediyorum bu ana kadar aldigim tariflerde cok basarili oldum tesekkurler bu arada bi kitabinizi birde turuncu onluklerinizden rica etsem hayirli gunler bangladesten selamlar

  30. 30
    derya Says:

    oktay usata tarifleri çok güzel bulunabilen malzemeler ve anlaşılır bir anlatım. hergün televizyondan da takip ediyorum bu yemekte harika oldu tabiki

  31. 31
    bahar Says:

    esim 9 senden beri musaka yapmami istiyor….bugun karar verdim ona musaka yapicam….bakalim tadi nasil olucak? dua edin benim icin :)

  32. 32
    KAdir Says:

    annem sehir dışında bi kaç ay bizde babam ile google hocaya sorduk patlıycanı bura cıktı :) tarife göre yapıyoruz bakalım bi patlak vermezse yicez 2 sate kadar :)

  33. 33
    açsefıl Says:

    deneyecez bakalım

  34. 34
    meliha atas Says:

    evet bende bayılıyorum oktay ustanın tariflerine evlenip ama ymek yapmayı bilmeyenlerdenim oktay usta sayesinde öğrenıyorum teşekkürler

  35. 35
    ismail Says:

    Yağda kızaran patlıcanlar süzgece alınır,üstünden bir ketıl sıcak su gezdirilerek dökülür yağdan arınan patlıcanlarla tarif aynen uygulanırsa bu yemek daha hafif olur.Rahat yenilir ve mideye dokunmaz.

  36. 36
    mehmet toker Says:

    oktay ustam verdiğiniz tarifi denedik öğrenciyim ve herkes sasırdı öğrenci evinden bunun gibi lezzetli bir yemek çıkmasına :D elinize kolunuza sağlık çok teşekkürler…

  37. 37
    gülhan Says:

    ya tarif güzelde ben bişey sormak istiyorum tarifte diğer patlıcanlar tabağa ayrılır yazıyor ama daha sonra ne olsuğu yazmıyor…

  38. 38
    Sibel Says:

    Bu tariff süperr :) salçam yoktu fakat salçasızda harika oldu :)

  39. 39
    büşra Says:

    harik bir yemek bayıldım ımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm<

  40. 40
    EMİNE Says:

    TEŞEKKÜRLER OKTAY USTA HER TARİFİNİZ GİBİ BUDA MUKEMMEL :)) YAPTIM VE YİYENLER BAYILDILAR

  41. 41
    selma taylı Says:

    yemek tariflerii süüper öğrenciyiz diye senin yaptığın yemek ne olcak dediler yaptım ve herkes çok beğendi çook teşekkür ederim :))

  42. 42
    hüseyin Says:

    oktay usta merhaba yengem musakka yapmayı bilmiyormuş senin tariflerini tavsiye ettim bakalım tarifi verdim tv de gördügüm kadarıyla işinin ehlisin yarın parmaklarımı yiyecegimi umuyorum :D

  43. 43
    hatice Says:

    güzel bir tarif, bu gün yapacağım güzel olur inş tşkler paylaşımınız için…

  44. 44
    ilknur Says:

    TABAKTA KALAN PATLICANLAR NE OLACAK PEK :)BEN MI ASÇI OLARAK ÇÖZEMEDİM… OKTAY USTA ONU DA BIZIM ZEKAMIZA BIRAKIYOR ACABA :)

  45. 45
    ilknur Says:

    tabakta kalan patlıcanlar ne olacak peki . oktay usta sanırım bızım zekamıza bırakıyor onu … ben çok çok acemı asçıyım annesıne guvenen bırı olaraktan sordum …neyse annem memlete gıttı gezmeye yanı ış başa dustu …

  46. 46
    fazlı Says:

    arkadaşlar istanbulda bekar hayatı yaşayan bir polisim. malum ailemiz olmadıgı için yemeklerimizi genelde dışardan yiyoruz ama artık sıktı!!! kardeşlerimiz burda çok güzel tarifler vermiş ellerine saglık hepsinin ALLAH razı olsun sizden yemek yapanın bu kadar zevkli olcagını hiç düşünmemiştim saygılarımla…

  47. 47
    Kübra Says:

    Küçüklüğümden beri mutfak ve yemek çok ilgimi çekiyor. Yaşım o kadarda büyük değil daha 19 yaşındayım ama bir çok tarif biliyorum..

    Patlıcan musakkaya bayılıyorum ama birtürlü yapmayı beceremiyorum. Oktay ustanın tariflerine güvendiğim için bugün yapıcam.

    Teşekkürler USTAM :)

  48. 48
    semiramis Says:

    merhaba arkadaslar besamel sosu icin tikladim ve musakka tarifi icin fakat musakkami hazirlamis durumdaydim.Ben yunanistanda hemen hemen 3 yada 4 restorantta musakka yemistim ve cok orjinal bulmustum.bugun denedim ve harika.patatesleri patlicanlari oval yani yuvarlak kesip kizarttim biberide 3e bolerek kizartim yaglarini suzup tepsiye once patatesleri dizdim userine patlicanlari ve biberi dizdim onunlarin ustune kiymali sosumu doktum ve en son patesleri tekrar dizdim onun ustune yani son tabakaya besamel sosununu sivayip firinda 10 dakika pisirdim ve mukemmel tabiki birdahaki sefere oktay ustanin tarifini deniyecegim saygilar!

  49. 49
    semiramis Says:

    ve tabiki bunca emek ver maydanozu unut!

  50. 50
    Deniz Says:

    Merhabalar ben ailemin yanında üniversite okudum ve ailemin yanındayken çalışmaya başladım. Bu yüzden dehiç yemek yapmadım daha önce. Ve yeni evlendim internetten araştırayım dedim ve sizin sitenizi buldum. Şuanda sürekli sitenizden yemek tarifleri alıp yapıyorum ve kimse inanamıyor. Annem sen nerde böyle yemek yapmayı öğrendin diyor. Eşimde mutlu yemeklerimi severek yiyor ve bu durumdan bende çok memnun oluyorum. Bugünde patlıcan musakka yapacağım inşallah bu yemeğide güzel yapabilirim:)) Teşekkürler gerçekten mükemmel tarifler ve anlaşılmasıda çok kolay

  51. 51
    gamze Says:

    merhabalar kolay helsin kısık ateşte pişirin demişssiniz anlamadım fırına mı atılacak yoksa tüpte mi pişirelecek :))

  52. 52
    belgin mert Says:

    slm oktay usta dikkat ettim her tarifte maydonoz var özel bir nedenimi var acaba ben her yemekte maydanozu sevmem de!!

  53. 53
    Ezgi Says:

    Merhaba, bugün ilk kez patlıcan musakka yapacaktım ve diğer tariflerinizi takip edip uyguladığımdan yine musakka için de sizin tarifinizi uygulamak istedim. Ancak tarifinizde eksik bir bilgi olduğunu düşünüyorum. “Süzülen patlıcanlar, kurulanıp tavaya konulan bol yağda alt-üst hafif şekilde kızartılır. 1 kat olarak yayvan bir kaba yayılır. Kızaran diğer patlıcanlar tabağa alınır.” demişsiniz ve diğer patlıcanları kullanıp kullanmadığımızı belirtmemişsiniz. Ancak kendi yorumumuzla en son üzerine eklendiğini çıkartabiliyoruz. Ayrıca bu tarif fırında da uygulanbilir mi ve uygulanırsa kaç derecede pişmeli ekleyebilirseniz sevinirim.

  54. 54
    zehra ceynrslı Says:

    ben Zehra bugün patlıcan musakkada devrim yaptım nasıl güzel oldu anlatamam artık bende öğrendim teşekkürler oktay usta….

  55. 55
    özcan.. Says:

    zehranın yaptığı patlıcan musakka olduda patlıcanlar perperişan oldu onu anlamadık:)

  56. 56
    Y.Süleyman TAMTAM Says:

    Sevgili Oktay Usta süper olmuş sağol varol,
    birde kitabınızı istiyorum mümkünse.

  57. 57
    aysel bancik Says:

    oktaycan nefis oldu musakka! musakka boy raks!

  58. 58
    Nehir Says:

    Biraz önce yaptim esimde cok begendi.
    cok güzel bi tarif ama bende bi dis sarimsakla daha lezzetli oluyo
    TAVSIYE EDERIM

  59. 59
    erkan Says:

    ben almanyada yasiyorum (youtube: erkan804) ezgi hanim benim sorumu sormus zaten , ve cevabini yazmis :) sonradan üstüne ekliyormussunuz !!kalan patlicanlari :) bugün ilk defa yapicam bende deneyelim bakalim yalniz ben kiyma yerine kusbasi ile deneyecegim bakalim nasil olacak , tesekkrler

  60. 60
    kertenkele Says:

    benimle başa baş gidiyorsun oktay usta itiraf edeyim benden daha hızlı güzel lezzetli yapıyorsunuz

  61. 61
    halil ibrahim Says:

    selamlar oktay usta verdiğiniz tarif kaç kişilik olgunu yazarsanız sevinirim tşkler…

  62. 62
    Başak Özçelik Says:

    bir taşım kaynatmak nasıl oluyor :S

  63. 63
    muhammet Says:

    selamlar oktay ustam bütün programlarınızı takip etmeye çalışıyorum verdiğiniz tarifler için teşekkür ederim bu yemeği yapacağım eminim çok güzel olacak şimdiden teşekkür ederim tekrardan selamlar…feyza…

  64. 64
    buse Says:

    oktay usta sizin yemekleriniz herzaman ki gibi çok güzel ve bu tarif de müthiş bir tarif size çok teşekkür ediyorum ve siz çok seviyorum oktay usta…

  65. 65
    emrah Says:

    merhaba oktay usta ben erkek halimle çok uğraşıyorum ama bir türlü yapamıyorum :)

  66. 66
    ayhan Says:

    patlıcan mukassa bizim karaman ın meshur callasına benziyor bol patlıcanlı ve kuzu eti ben musakkayı denemedim şimdi onu deneyecem aşcılıkta rakip tanımam ama kendim pişirir kendim yerim :D

  67. 67
    şengül Says:

    Bugün için deneyeceğim nasıl olduğunu bilmiyorum.Deneyip göreceğiz,benzer yemekler yapıyorum ama bunu deneyeceğim.Tşk. Oktay Usta

  68. 68
    MErt Says:

    Yemek güzel kokusu iştah kabartıcı.

  69. 69
    Şengül atmaca Says:

    Mrb oktay usta nasılsınız öncelikle tüm yaptığınız menüler çok güzel ellerize sağlık

  70. 70
    oktay usta Says:

    arkadaşlar hepinize yetişmem imkansız sağol hepiniz eminim güzel yemekler yapıyorsunuz

  71. 71
    merve Says:

    merhaba oktay usta ben yemek yapmayı yeni öğreniyorum kendimce güzel yemekler yapmaya çalışıyorum sizin yemek kitabınızı istiyorum iyi günler

  72. 72
    mustafa Says:

    ÇOK GÜZEL YEMEK,
    TARİFLERİNİZ VAR.
    ONLARI ÇOK SEWİYORUM,
    KENDİNİZE BAKIN
    saygılarımla sevgilerimle

  73. 73
    nesrin Says:

    oktay ustamm sizi cok seviyorum harika yemekler yapıyorsunuz sizden o kadar cok sey yaptım ki hepside harika oldu bitanesinizzz.. ama bana yemek kitabınızı gönderirmisinizz cok istiyorum ..

  74. 74
    necla Says:

    Oktay usta eli öpülesi insansın..senden baska hiçbir tarife bakmıyorum.sayende herkes yemeklerime bayılıyor..ilk denemede bile süper sonuçlar çıkıyor..iyiki varsın

  75. 75
    halil Says:

    Hintli arkdaslar musakka da yemedik demsinler diye yaptim. Yeni tasindigim icin firin yoktu ben de tencerede yaptim. Tad olarak ayni oldu. Gayet guzeldi. Arkadaslarda cok begendiler. Tarif icin tesekkurler. :)

  76. 76
    Abdullah GÜNAL Says:

    Yillardan beri yemek yapma hobim var. Ama Oktay usta’nin tarifleriyle herşey dahada güzel oluyor. Teşekkürler Oktay usta, iyiki varsın.

Leave a Reply

lightboxyemek