Oktay Usta Yemek Tarifleri | Peynirli Poğaça

Peynirli Poğaça

Peynirli poğaça tarifi için tıklayın.

Oktay UstaFaceBook ta paylaş

Kategori Hamur İşleri Tarifleri, Poğaça Tarifleri | 20 Yorum

Etiket , , , , , , , , ,

Yorumlar

20 Responses to “Peynirli Poğaça”

  1. 20
    Pınar Says:

    Programda takip edemediklerimi bulabiliyorum süperrrrrrrrrr

  2. 19
    Aslı Says:

    Valla ustacm süpersin !

  3. 18
    necibe Says:

    tarifleriniz süper teşekkürler usta!

  4. 17
    kübra Says:

    çok güzel

  5. 16
    merve Says:

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yaniiiiiiiiiiiii

  6. 15
    mehmet Says:

    oktay usta ben bi kek yaptım tarifini veriyorum

    kekin adı ıslak kek

    birbuçuk su bardağı toz şeker.bir su bardağından az mısırözü yağı.birbuçuk su bardağı süt.4 adet yumurta.3 tepeleme yemek kaşığı kakao.1 vanilya.1 kabartma tozu.2 buçuk su bardağı un

  7. 14
    mehmet Says:

    dilek kabartma tozu koymuyosundur

  8. 13
    fatoş Says:

    oktay ustamız bitane süper tarifler veriyor :D

  9. 12
    ayfer aydın Says:

    Oktay bey hamur işi yapmayı cok sevıyorum coculugumdan berı sevıyorum ama sızı gordukçe daha cok yapmak ıstıyorum sayenızde mısafırlerıme mahcup olmaktan kurtuldukk elıne ayagına yüreğine sağlık
    HANIMLARAA SELAMLARR DILERLERIMLEE
    PROF DR AYNUR AYDINN

  10. 11
    ilknur karamanlı Says:

    oktay abı com tarılerın var devamını dilerim!!!!!!!

  11. 10
    Aynur Sülüşoğlu Says:

    oktay usta ellerıne sğlık çok teşekür ederim

  12. 9
    Aynur Sülüşoğlu Says:

    oktay usta çok güzel tarifler verıyo çok teşeküt ediyorum tatlı yapmayı çok sevıyorum

  13. 8
    gamzelım Says:

    oktay ustam cay saatı kıtabını gonderırsenız cok sevınırım sımdıden tesekkur

  14. 7
    kader karabeyaz Says:

    dede baba pastasını yapın çoooooooooooooooooooooook güzel ya

  15. 6
    ayşe Says:

    oktay ustam bayılıyorum tariflerinize ellerinize sağlık hepsi süper genellikle hamur işlerini çok yapıyorum sizinkikadar olmasa bile deniyorum herkez bayılıyo süper olmuş diyolar bende oktay ustam sağolsun diyorum elleriniz dert ğörmesin

  16. 5
    yaren Says:

    oktay usta bu zamana kadar yemek pasta tarfi olsun hepsnı yapmsmdr ck gzel hepsı brbrnden çk gzell yemekler ellrnze saglık

  17. 4
    dilek Says:

    oktay usta ben öğrenci biri olarak eve gidip programını kaçırmamayı özen gösteriyorum çok kaliteli bir program çok işime yaradı ama keklerim hiç kabarmıyo naptıysam kabarmadıda ya çok üzülüyorum

  18. 3
    zeynepnur zavalsız Says:

    bu tarifleri internette yayınlamanız çok güzel.ben bir ev hanımı olarak bu tür aperatif tariflerin olduğu internet sitelerine sık sık giriyorum.

  19. 2
    FİLİZ Says:

    oktay usta süper tarifler veriyor vermesinede bide yapabilsem süper olacak ne olur bana yol gösterinhamur işim hiçgüzel olmuyor malzemeye üzülüyorum

  20. 1
    emel dirgar Says:

    oktay usta gercekten çok çok güzel tarifler veriyor eline saglık

Leave a Reply

lightboxyemek