Oktay Usta Yemek Tarifleri | Tahinli Kurabiye

Tahinli Kurabiye

Tahinli Kurabiye – 6 kişilik

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere kurabiye tariflerinden tahinli kurabiye tarifini anlatacağız. Tahinli kurabiye tarifini bizlere Hayrünnisa Debbag Hanım yollamış. Teşekkürler.

Tahinli kurabiye malzemeleri

Tahinli kurabiye tarifi

Bütün malzemeleri karıştırın ve ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp yuvarlak yapın ve yağlanmış tepsiye dizin. 180 derecelik fırında dibi olana kadar pişirin.

tahinli kurabiye

tahinli kurabiye

NOT: Biraz yağlı bir hamur olduğu için diğer kurabiye hamurları gibi birbirini toplamazsa problem yaratmayın rahatlıkla elinizde şekil verebilirsiniz. Helva tadında ve ağızda dağılan bir kurabiye yemek istiyorsanız mutlaka denemelisiniz. Afiyet olsun.

FaceBook ta paylaş

Kategori Oktay Usta Tarifleri | 139 Yorum

Etiket , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Yorumlar

“Tahinli Kurabiye” için 139 yorum var

  1. güneş yazmış. 25 Ağustos 2008 15:35

    oktay usta yaptığın yemek tarifleri muhteşem ben yemek yapmayı çok ama çok seven bir insanım ama tariflerine güre yapsam bile o kadar güzel olmuyor sence napa bilirim bana bir yol göster…

  2. yıldız yazmış. 26 Ağustos 2008 09:02

    Tahinli kurabiyeler harika görünüyor ellerinize sağlık Hayrunnisa hanım ve tabi Okyat usta çok teşekkürler böyle güzel tarifleri bizlere aktardığınız için …
    Sevgiler…..
    Mutlaka deniyeceğim …

  3. serpil yazmış. 26 Ağustos 2008 09:19

    VALLAHİ İKİNİZ DE HARİKALAR YARATIYORSUNUZ.HAYRÜNNİSA HM VE OKTAY USTA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.ELLERİNİZ DERT GÖRMESİN.SAĞLICAKLA KALIN.

  4. nevin yazmış. 26 Ağustos 2008 10:27

    Tarifleriniz çok güzel.Tariflerinizi deniyorum.Eşiminde hoşuna gidiyor.Tahinli kurabiyeyide denicem ellerinize sağlık.Oktay ustayı beğenerek izliyorum.Sayesinde çok şey öğrendim.Teşekkürler…

  5. fatma yazmış. 26 Ağustos 2008 10:45

    Evet muhteşem ikili yine harikalr yaratmışsınız.Çok güzel görünüyor.Fırsat bulduğum ilk anda deneyeceğim.Teşekkürler sizlere bizimle paylaştığınız için.
    Sevgiyle Kalın.

  6. OZLEM yazmış. 26 Ağustos 2008 12:29

    BU TARIFI COK BEGENDIM HEMEN YAPACAM ELLERINE SAGLIK OKTAY USTA

  7. gülümser yazmış. 26 Ağustos 2008 12:42

    Selamlar yine muhteşem bir görüntü sergilemişiniz.Görüntüsü kadar lezzetide güzeldir eminim, denicem teşekkürler

  8. arzum35 yazmış. 26 Ağustos 2008 21:09

    ellerinize sağlık oktay ustacım ve tarifi gönderen hayrünisa hanım çok teşekkürler… kurabiyenizi denedim harikaaa oldu tek kelimeyle yine muhteşemsiniz saygı, selam ve dua ile…

  9. melek yazmış. 26 Ağustos 2008 22:21

    tarifler çok ama çok güzel daha güzelleri var mı?

  10. merve yazmış. 27 Ağustos 2008 09:37

    çok lezzetli gözüküyor helede içine tahin girmiş ya çok güzeldir eminim en yakın zamanda yapacağım…

  11. aliye yazmış. 27 Ağustos 2008 20:25

    ellerınıze saglık yarın mısafırım varr yapıcagım kurabıyelere benım gıbı bayılacaklarr herzaman boyle mukemmel tarfılerınızı beklıyoruz ellerınıze saglık tesekkur ederım

  12. esra yazmış. 27 Ağustos 2008 21:23

    hmm ellerinize sağlık oktay usta yine harike bir tarif bu tarife benzer bi tarif var bende o da çok güzel oluyo eminim buda çok güzeldir ilk işim tarifi denemek olucak yeni tariflerinizi bekliyorum sağlıcakla kalın saygı ve selam

  13. kardelen yazmış. 28 Ağustos 2008 15:28

    ellerinize sağlık cok güzel görünüyo tarifini aldım hafta denicem ve bende kendi blokama göndericem tşk sağlıcaklı kalın:)

  14. Kaya yazmış. 28 Ağustos 2008 18:40

    Ellerinize saglik oktay usta çok guzel olmus herzamanki gibi!!
    Tarifinizi denedim ve cok harika oldu. Kendinize iyi bakin hoscakalin.

  15. sevilay yazmış. 28 Ağustos 2008 22:08

    sevgili okTAy usta programını izlemeye vaktim yok ama internetten takip ediyom herşey için tşkler ayrıca kurabiye tarini yazan hanım efendiyede tşk çok güzel görünüyor

  16. fatma yazmış. 4 Eylül 2008 00:07

    sevgili oktay usta yeşil elma programını keyifle izliyorum başarılarınızın devamını diliyorum sevgiler…….

  17. ufuk yazmış. 11 Eylül 2008 14:04

    elınıze saglık oktay usta ramazan vakıt acken insanı doyuruyorsunuz keske elim sizin kadar marıfetli olsa rumuz ülkü

  18. Ahmed yazmış. 17 Eylül 2008 18:28

    Yemekler coook güzel oluyor
    :-))))))))))))))))))))

    Ben erkek olarak da yapiyorum

    Hadi öptüm

    Ahmedd

  19. sengul ulker yazmış. 19 Eylül 2008 15:29

    selam ben yeni uyeyim sizlerden guzel tarifler bekliyorum sevgilerimle sengul danimarkadan

  20. özge yazmış. 19 Eylül 2008 18:11

    ellerinize sağlık ben denedim harika oldu hamuru ilk dağılcakmış gibi oluyo ama pişinca harika aynı resimdeki gibi tavsiye ederim herkese…
    teşekkürler…

  21. ali yazmış. 20 Eylül 2008 09:04

    oktay usta çok marifetlisin bunun sırrı ne

  22. melek yazmış. 21 Eylül 2008 10:48

    oktauy usta elllerınıze saglık hepsıde çok guzel oluyor programızını kaçırmıyorum severek izlıyorum boyle bır poğram yaptıgınız için tşk ler

  23. yıldız yazmış. 26 Eylül 2008 15:00

    ben bu kuabiyeyi denemk istiyorum pudra seker yerine normal seker koysam olurmu

  24. yıldız yazmış. 26 Eylül 2008 15:01

    ben pudara seker yerine şeker koysam olurmu

  25. aycan başak yazmış. 30 Eylül 2008 19:33

    Tarifleriniz çok güzel.Tariflerinizi deniyorum.Eşiminde hoşuna gidiyor.Tahinli kurabiyeyide denicem ellerinize sağlık.Oktay ustayı beğenerek izliyorum.Sayesinde çok şey öğrendim.Teşekkürler…

  26. arzu öner yazmış. 3 Ekim 2008 00:08

    bende bu tarifi yapmak istiyorum ama tahin şu pekmeze benzeyen sıvı olan tahinde bahsediyosunuz öyle değilmi

  27. nurdan yazmış. 15 Ekim 2008 10:08

    ellerinize sağlık bende deniycem.

  28. merve yazmış. 15 Ekim 2008 13:24

    çok güzel tariiflerin var oktay amca okuldan gelince hemen senin programını izliyorum şimdi annemle tahinli kurabiyeyi yapacağız kesin güzeldir çünkü senin bütün tariflerin çok güzel

  29. ali yazmış. 16 Ekim 2008 21:49

    bir tahinli kurabiye tarifi bulamadık yani unutulduysa ekleyin (çabuk)…

  30. ylh yazmış. 24 Ekim 2008 15:55

    denedem tıpkı resimdeki gibi oldu çoooook güseller

  31. melek yazmış. 26 Ekim 2008 18:34

    oktay usta senin en büyük hayranın galiba büyük kızım sude henüz altı yaşında ama tatlı ve pasta tafifleriniz çok pratik olduğundan onun okuldan eve dönüşünde ona güzel süprizler yapıyorum ve dediği OKTAY USTA HA HARİKA bilmem anlata bildim mi ellerine sağlık oktay usta

  32. Tülay yazmış. 28 Ekim 2008 10:41

    daha denemedim ama eminim çok güzel olucaktır.ellerine sağlık oktay ustacım.

  33. ZEHRA yazmış. 28 Ekim 2008 15:38

    çok güzel çok beğeniyorum

  34. ZEHRA yazmış. 28 Ekim 2008 15:40

    oktay usta yemek tarifleri çok güzel çok beğendim tariflerle yaptığım yemeklerin hepside çok güzel

  35. melis parlak yazmış. 5 Kasım 2008 13:45

    s.a oktay usta nasılsınız programınızı beyenerek izliyorum yaptığınız yemekler çok güzel … kolay gelsin..

  36. Hikmet Füsun Esmer yazmış. 9 Kasım 2008 02:37

    Sevgili Oktay Usta, sizi yıllardır izliyorum. Ama 3 yıldır engelliyim. doktor hatası sonucu sağ bacağım kesildi. Oğlum börek işlerini çok seviyor. Rica etsem, tekerlekli sandalyede bile rahatça yapılabilecek hazır yufkadan basit börek tarifleri verebilir misiniz? Saygılarımla

  37. nimet yücelir yazmış. 9 Kasım 2008 15:10

    sevgili oktay usta tarifleriniz çok süper hergün sizi zevkle izliyorum. Bana bir imzalı çay saati kitabınızı gönderirseniz sevinirim. Hergün kitabınızı herkese verdikçe içim gidiyor. Lütfen bana da gönderirseniz çok mutlu olurum. Saygılar…

  38. Gizem Kaya yazmış. 10 Kasım 2008 17:12

    Sevgili Oktay usta,ben almanyadan yaziyorum,programinizi isimden dolayi hergün seyir edemiyorum kacirdigim programlari kardesim cekiyor aksam izliyorum.Ben evliyim ve fazla yemek yapmasini bilmiyorum kayin validem ile görümcem bana sakaya vurup hep laf atiyorlar.Kendileri cok güzel yemek biliyorlar ama bana ögretmemek icin vaktim yok diyorlar.Bana lütfen cay saati kitabinizdan gönderirmisiniz?

  39. burcu yalçın yazmış. 11 Kasım 2008 17:37

    bugün denedim süper oldu aynı resimdeki gibi çook teşekkürler…

  40. azrail yazmış. 12 Kasım 2008 09:04

    oktay ustayı çok seviyorum onun bu tarifleri ağızda dağlıyor çok teşekkür edeiyorum oktay amcama

  41. azrail yazmış. 12 Kasım 2008 09:06

    ben bu yemekleri çok sevdim bida varmı oktay amca???

  42. azrail yazmış. 12 Kasım 2008 09:08

    çok güzel oktay amca bunlar hangisinden yemeye başliyim****
    ?????????

  43. guzel yazmış. 24 Kasım 2008 16:35

    güzel

  44. guzel yazmış. 24 Kasım 2008 16:35

    cok güzel yapıyon imanan ölüm oktay usta yemekleren kurban olum senın he

  45. DEMET ALKAN yazmış. 25 Kasım 2008 10:00

    Ben tahinli kurabiyeyi denedim yanlız 1 su bardağı sıvı yağ yerine yarı yarıya sıvı yağ ve 25 gram margarin ekledim harika oldu tarif için teşekkürler :)

  46. tuba şeker yazmış. 26 Kasım 2008 23:00

    evet denedim gerçekten çok güzel oluyor herkese tavsiye ederim afiyet olsun

  47. rojinnn yazmış. 20 Aralık 2008 21:50

    Tarifi burdan aldım ve yaptım harika oldu :) çok teşekkürlerr herkese denemesini tavsiye ediorumm hoşçakalın….

  48. ayşe çoban yazmış. 21 Aralık 2008 11:11

    tahinli kurabiyeyi denedim ağızda dağılan lezzet weren hoş bir tadı war tavsiye ederim. NOT=mısır özü yağı ile daha nefis oluyor

  49. DEMET ALKAN yazmış. 1 Ocak 2009 11:18

    Bu ağızda dağılan tahinli kurabiye harikaydı ben birde bu şekilde ağızda dağılan ve leziz bir un kurabiyesi tarifi istiyorum öneriniz var mı?

  50. nevin yazmış. 7 Ocak 2009 13:25

    hemen denicem. güzel görünüyor.teşekkür ederim. Nevin

  51. derya kaya yazmış. 21 Ocak 2009 18:51

    ellerinize sağlık tahin helvası tadında ağizda un gibidağılan bir tat süper herkez denesin .

  52. tubuşum yazmış. 21 Ocak 2009 19:01

    bugun ben bu kurabiyeyi yaptim arkadaslar çok güzel oldu .tavsiye ediyorum…ellerinize saglik ustam :))

  53. lkvzkjxcv yazmış. 30 Ocak 2009 22:47

    vallahi daha denemedim ama güzel olacağında eminim oktay ustaya güveniyorum e hani güvenilmeyecek biride değil diğer bir sürü yemeğinden yaptım çok nefis oldular bir tane bile kötü yoktu iyi şanslar oktay usta

  54. ayhan yazmış. 7 Şubat 2009 18:58

    oktay programını izliyorum her zaman başarılar diliyom ben ayhan aksaraylı

  55. tülin yazmış. 21 Şubat 2009 22:19

    bu tarifi denemek istiyorum çok güzel olduğuna eminim teşekkürler

  56. havvagül yazmış. 28 Mart 2009 17:36

    ay bayıldım hepsinden
    her gün yaptım hemde müsafirim çok beğendi bende çok beğendim muhteşem

  57. havvagül yazmış. 28 Mart 2009 17:39

    çok beğendim kızım oğlum aşkım hepside çok beğendi muhteşemdi elerine sağlık

  58. nazan yazmış. 4 Nisan 2009 18:18

    denedim çok güzel oldu herkese mutlaka denemesini tavsiye ederim

  59. neriman yazmış. 2 Mayıs 2009 18:18

    Ben kızıma yaptım.Ama ben şerbetli yaptım.Çok güzel oldu

  60. gülçin yazmış. 20 Mayıs 2009 13:17

    nefis:)

  61. gülçin yazmış. 20 Mayıs 2009 13:18

    nefisssssssssssssssssssssss

  62. ayşe deniz yazmış. 29 Mayıs 2009 20:14

    oktay ustacım harikaydı mükemmel olmuş tek kelime ile
    eee türk baynları neden kilolu olmasınlarki böyle güzel tadlar varken türklerde daha çok göbek yaparız

  63. sema yazmış. 30 Mayıs 2009 11:53

    Ben tarifi yeni aldım bugün yapmayı düşünüyorum çok güzel birşeye benziyor paylaşım için teşekkürler…

  64. fatma dirikoç yazmış. 6 Haziran 2009 15:04

    merabalar oktay usta çok begenerek yapıyoruz çok güzelteşekkür ederizçok deyişik pasta tarifleriz var size kolay gelsin

  65. selma yazmış. 10 Haziran 2009 17:39

    ilk defa deneyeceğim inşallah güzel olur:)))

  66. merve yazmış. 17 Haziran 2009 09:03

    kesinlikle harika bir tarif un kurabiyesi gibi ağızda dağılıyor tadına bakan herkes bayıldı.

  67. demet yazmış. 22 Temmuz 2009 17:30

    ya tarif çok güzel hemen denicem ama aklma bişey takıldı hayrunisa hanım cevizleri içinemi yoksa dışınamı dökücez görüntüde hamuruna konmş gibi durmuyoda oyüzden terettütt kaldım açıkcas arkadaşlar aranızda yapanınız varsa bana cevap verbilirmi?

  68. nargehan yazmış. 29 Ağustos 2009 10:39

    eee valla çookk hoştuuu.yemekmeten öldük,karnım agrıyo şu an mutlaka denesin bayanlar ….

  69. inci yazmış. 8 Eylül 2009 15:07

    ben tahinli kurabiyeyi çok severim keşke biri yapsa gönderse.hahahahahahahaha….

  70. sevgi yazmış. 10 Eylül 2009 21:05

    çok güzellll ve basit

  71. yelizzz yazmış. 1 Ekim 2009 09:21

    ya ben bu tahinli kurabiyeyi yaptım tadı çok süper oldu ama görünüşü resimdeki gibi güzel diildi yayılmamaları için biraz daha mı un katsam acaba diyorum bana yardımcı olursanız çok sevinirimşimdiden teşekkürler

  72. Melis Yurttaş yazmış. 15 Ekim 2009 19:44

    çok güzel tat

  73. sevgi yazmış. 17 Ekim 2009 23:37

    bugün ilkdefa bu tarifi uyguladım ve kurabiye yaptım ve misafirlerim bayıldı ..süper olmuştu..teşekkürler

  74. sema bağlar yazmış. 20 Ekim 2009 15:12

    slm ben yeni üye tariflerinizi bekliorum:)

  75. nazenin yazmış. 22 Ekim 2009 12:03

    çok tşkr tarifleriniz için .deneyip bakacağım sizler gibi becerebilecekmiyim
    ))))))

  76. meloş yazmış. 19 Kasım 2009 16:58

    mrh oktay usta ben tokattan meloş senin programlarını kaçırmıyorum ve yemeklerin veya tatlıların çok güzel oluyor denedim programına murat bozun gelmesini çok istiyorum tşk…

  77. sümeyra yazmış. 8 Aralık 2009 09:37

    harika görünüyor.bende bugün yapacağım umarım güzel olur…

  78. filiz yazmış. 9 Aralık 2009 19:18

    şuan deniyorum bu tarifi ama daha olmadan eminim ki çok güzel olacak ellerinize yüreğinize sağlık

  79. şükran yazmış. 13 Aralık 2009 15:10

    tahinli başka bir tarif denedim pek olmamıştı!umarım bu isteiğim gibi olur.neticeyi bildiririm.

  80. serap yazmış. 14 Şubat 2010 13:28

    mrh oktay usta ben bu kurabiyeyi yaptım ve 1 su bardagı tahin yerine yarım su bardagı koyarsanız daha iyi olur

  81. ayşe yazmış. 19 Şubat 2010 16:47

    mrb tahinli kurabiyeyi ablamda yedim harika olmuş enkısa zamanda bende yapcam elineze saglık süper tarif

  82. ilayda35 yazmış. 20 Şubat 2010 13:26

    annem kurabiyeyi yaptı çokkk güzel olduu oktay ustam tesekkürler ellerinize sağlık…. :)))

  83. ilayda35 yazmış. 20 Şubat 2010 13:26

    ve ceviz yokkende güzel oluyor

  84. ilayda35 yazmış. 20 Şubat 2010 13:27

    ceviz olmadannda güzel

  85. esin yazmış. 9 Mart 2010 22:36

    hemen yaptım elınıze saglık gayet kolay toplanıyo hamur herkes yapsın eşine tavsıye ederım.

  86. hande yazmış. 11 Mart 2010 14:53

    bu tarifi daha önce annem yapmış fakat 4 bardak unun fazla geldiğini söyledi bende 3 bardak undan yaptım çok güzel oldu 3 bardak un ile yapmanızı tavsiye ediyorum

  87. tugce yazmış. 15 Mart 2010 17:17

    bıraz önce yaptım göruntusu harıkaydı emınımkı tadı da enfes olucak:)

  88. selamet yazmış. 18 Mart 2010 23:56

    tahinli kurabiyeyi yaptım süper oldu tatlıyı seven herkese tavsiye ederim

  89. yeliz kahraman yazmış. 6 Nisan 2010 15:14

    bu tarife bayıldım. yaptım çık güzel

  90. nurten girgin yazmış. 7 Nisan 2010 12:25

    Bende yaptım çok güzel oldu.Yok böyle bir şey, ağızda dağılıyor çok teşekkürler

  91. didem aslan yazmış. 13 Nisan 2010 11:27

    nasıl olucak acaba merak içindeyim bende bi arkadaşım için yapıcam umarım güzel olur….güzel tarifleriniz varsa ekleyin:))) otomatikzeytin@hotmail.com

  92. meral özdemir yazmış. 16 Nisan 2010 13:33

    Merhaba. Ben denededim!tahinli kurabiyeyi bir değişiklik yaptım,yarım fincan kadar pekmez kattım. fırından çıktığında dağılıyor sogumasını beklemek gerekir diye düşündüm.Birde 4 bardak un fazla oldu gibi ne dersiniz?yorumlarınızı, bekliyorum .hayrünisa han. Ben 3 bardak un kullandım bumu belirteyim..

  93. fatma yazmış. 20 Nisan 2010 21:27

    bende deniycem merak ediym ayricada cok muhtesem lezzetli gotrunuyorlar ins yarina deniycem tesekkurler guzel tarifleriniz icin

  94. fatma yazmış. 21 Nisan 2010 10:36

    bende denedim ve cok guzel oldu harika lezzetli agizda dagliyor tavsiye ediyorum herkse

  95. sibel yazmış. 30 Nisan 2010 21:21

    oktay usta harika bi insan zaten yemkleri ve tatllarıda izmire geldi kendisi yakından tanıma imkanımız oldu..harikasın oktay melek

  96. fatma akyol yazmış. 15 Mayıs 2010 18:20

    Oktay ustacığım senin tariflerin çok hoşuma gidiyor.Yarın günüm var kadınlara size tahinli kurabiye yapacam dedim çok sevindiler elleriniz dert görmesin

  97. DERYA YILDIZ yazmış. 8 Temmuz 2010 19:13

    LEZZETLİ YEMEKLERİ BİZİMLE PAYLASTİNİZ İCİN TESEKKÜRLER. = )

  98. cansu bezek yazmış. 9 Eylül 2010 13:18

    gerçekten süper bi kurabiye tadına doyum olmuyo tarifi burdan değil ama baska yerden bulupta yapmıstım harikaaaaa

  99. aylin yazmış. 1 Ekim 2010 19:22

    denemekte fayda var. Güzel olacağını düşünüyorum.

  100. gürsel yazmış. 15 Ekim 2010 09:54

    BU TARİFİ DÜN ALDIM AKŞAM YAPTIM…ÇOK HOŞ Bİ TADI VAR.yanlız nerdeyse 35 dakika kaldı fırında hala beyaz ve yumuşaktı nerdeyse yancaktı….soğuyunca tadına baktım ele hafif yapışıyo yerken normalmi bilmiyorum

  101. rukiye şeri yazmış. 7 Kasım 2010 17:06

    cok teşekkürler takipçinizim.ellerinize sağlık.
    gercekten mükemmel bi burabiye bloğumada ekliycem hemen.biraz zor toplansada elde kesinlikle değiyo..ben çay bardağıyla yapıydum genelde.
    bloğumada beklerim.www.
    aruzenindünyası.blogspot.com

  102. ebru yazmış. 14 Aralık 2010 15:52

    bende çok beyendim harika bişey hemen yaptım

  103. Havva Demir yazmış. 22 Aralık 2010 18:05

    tariflerinizi çok beğeniyorum değişik salata türlerini yaparsanız memnun olurum pasta kitabınızı gönderirseniz de çok sevinirim

  104. melek turan yazmış. 27 Aralık 2010 20:48

    bende bu siteye üye olmak istiyorım oktay ustayı çok seviyoruz

  105. eda yazmış. 8 Ocak 2011 10:30

    oktay usdanın yemeklerını ve pastalarını cok beyenıyorum cok kolayve guzel tarıfler

  106. zehra başbuğ yazmış. 9 Ocak 2011 17:07

    bu tarifi denedim gerçekten çok hoş bir lezet oktay ustaya çok teşekkür ediyorum..

  107. öznur yazmış. 9 Şubat 2011 12:59

    merhaba oktay usta senin tariflerin harika seni çok seviyorum

  108. EDA yazmış. 9 Şubat 2011 13:34

    ACABA OKTAY USTAM SİZ OLMASANIZ BUNLARI KİM YAPACAK…BİZ OLMASAKTA KİM YAPIP YİYECEK DİMİ AMA:):):):):):):):):):):)

  109. aziz yazmış. 3 Mart 2011 17:34

    ellerinize sağlik şimdi ablama ve eşime masaj la tarıfı anlattım çok teşekkur ederim. akşam sonuç belli olacak :)))

  110. amine demir yazmış. 9 Mart 2011 21:38

    süper defterime yazdım deniycem oktay ustamın kitabını aldım çok şeyler denedim kitaptan ve sitesinden ALLAH RAZI OLSUN

  111. esila yazmış. 7 Nisan 2011 07:50

    oktay usta harika bir tarif denedim ve çok begendim ellerinze saglık

  112. esma yazmış. 20 Nisan 2011 10:07

    bu tarifi deneyeceğim ama cevizim yok fındıklı yapsam güzel olurmu ??

  113. esma yazmış. 20 Nisan 2011 10:13

    cvpp istiyorummm ?? :):):)

  114. filiz şahin yazmış. 24 Nisan 2011 11:55

    güzel oldu fakat benim hamurum sıvı değil aksine çok katı oldu toparlamakta biraz zorlandım ama lezzeti güzeldi.herhalde unu alabildiği kadar koymak daha iyi olurdu.teşekkürler

  115. Demet yazmış. 28 Nisan 2011 10:20

    Ellerinize sağlık,oktay usta.Bende tarifi aksam denedim ve sonuc çok guzeldı.ama sıcakken çok dağılıyor,iyice soğumasını beklemek gerekir.

  116. Neşe yazmış. 1 Mayıs 2011 13:03

    harika bir tarif ve lezzetide harika severek yapıyorum bugünde yapıcam arkadaşlarım heyecanla bekliyor o kadar anlattım ki herkes heyecanla bekliyor. ufak bir not yapınca sakın soğumadan dokunmayın dağılıyor çünkü :)))

  117. semra yazmış. 18 Mayıs 2011 13:08

    bu tarıf çok güzel ya

  118. semahat yazmış. 19 Mayıs 2011 13:12

    merhaba ben tarifi dün gördüm ve bugün hemen yaptım.tadı çok güzel ama kurabiyelere değince dağılıyor.acaba nerede yanlış yaptım bilginiz varsa benide aydınlatır mısınız???

  119. edanur yazmış. 29 Haziran 2011 16:13

    merhaba oktay usta kurabiyeyi yapmayı denedim ama hamuru toparlanmadı acaba nede yanlış yaptım öğrenebilirmiyim?

  120. elif yazmış. 14 Temmuz 2011 10:42

    ben her zaman yapıyorum ama kabartma tozu hiç koymadım sıcakken tepsiden almayın ben düşük dereceden yavaş yavaş yükseltiyorumm çok nadir dagılıyorrr

  121. mavi seker yazmış. 19 Ekim 2011 21:54

    bende bugün yaptim harika oldu agizda dagiliyor,sivi yag koydum demeki agizda dagilmanin püf noktasi margarin deil sivi yagmis ama ben icine cevizle bol miktarda susam ve tahin koydum gercekten harika bir kurabiye oldu tavsiye ederim herkese

  122. cem yıldırm yazmış. 15 Kasım 2011 14:38

    kac dakıka bekletıypruz fırında,dıbı tutana kadar ne demek..yenı basladıgım ıcın tam bılmıyorum bazı kelımelerın anlamını ama cok ısteklıyım,cevap verırısenız sevınırım,herkese bol iştahlar

  123. melek yazmış. 22 Kasım 2011 17:42

    merhaba oktay abi ben bu tahinli kurabiyeyi yaptım tadında hafif bi acımtırak bi tat var ve ele yapışıyor yani içi sert odu dışı yapış yapış oldu acaba yanlış ne yapmış olabilirim ? tşkederim şimdiden kolay gelsin :(

  124. erfer yazmış. 28 Kasım 2011 19:51

    harika

  125. razite yazmış. 5 Aralık 2011 00:12

    merhaba oktay usta çok güzel poragram beyenerek seyrediyyordum ama evlenip bebek olunca saatler çıkışıyor seyredemiyorum bana imzalı çay saati kıtabınızdan gönderirseniz sevinirim allaha emanet olun allah size ve sizin sevdiklerinize uzun ömürler versin…

  126. ceren yazmış. 5 Aralık 2011 22:12

    bu cok gusel tarıf tavsıye ederim

  127. Burcin yazmış. 11 Aralık 2011 11:14

    Oktay abi ellerine sağlık… her zamankı gıbı dokturmussun :)

  128. gülçin yazmış. 8 Ocak 2012 16:54

    merhabalar bende denedim çok güzel oldu.bayıldımm.yalnız fırında arka kısımda kalanlar braz fazla kızarmış::) yediğimde hafif acımsı bir tat oldu.diğerlerinin tadı süper.deneyecek arkadaşlara tavsiyem resimdeki gibi beyaz bırakın.birde sorum olacaktı bu tarife tarçın ilave etsek nasıl olur acaba?

  129. vildan söylem yazmış. 22 Ocak 2012 15:19

    Oktay ustam şahane oldu 4 yaşındaki kızımla yaptık..şimdi fırında çiğ bile tadı güzel kızım farketti;)))teşekkürler…

  130. figen kaçmaz aydın yazmış. 5 Şubat 2012 14:23

    tadı süper …Herkese yapmasını tavsiye ederim…
    Oktay Usta elleine sağlık.

  131. emine selcuk yazmış. 12 Şubat 2012 21:52

    dıbı olana kadar pıssın demek ne demek ya ben sımdı yaptım fırında ne zamandır ne zaman alacagımı bılemedım pısıp duruyor ama cok dagılıyor

  132. dilek yazmış. 7 Mart 2012 18:40

    şimdi yaptım fırında nasıl olcak acaba

  133. meryem yazmış. 16 Nisan 2012 19:38

    çok guzel cok tatlı bn cok sevdim

  134. merve yazmış. 20 Nisan 2012 16:02

    bugun deniyorum hemen yapıcam.

  135. sibel yazmış. 6 Temmuz 2012 15:50

    harika bir tat Tahinle cevizin buluşmasıyla ağızda dağılan çok güzel bir tadı var.Mutlaka deneyin

  136. elif yazmış. 11 Eylül 2012 22:32

    süper bi tarif

  137. perihan yazmış. 21 Eylül 2012 14:16

    yaptım bakalım nasıl olacak

  138. sananeeeee yazmış. 20 Şubat 2013 17:56

    arkim de yaptı ama tepsiye yağ sürmemişşşş

  139. tugba yazmış. 30 Nisan 2013 10:00

    bende yapmak istiyorum ama dagılır diye çok korkuyorum bir öneriniz varmı acele cevap bekliyorum sekeri nasıl oluyor onuda merak ediyorum

Yorum Yazma Bölümü




lightboxyemek