Tiramisu Tarifi

tiramisu
tiramisu

Tiramisu Tarifi – 8 kişilik

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere tiramisu tarifi ‘ni anlatacağız.

Tiramisu malzemeleri

  • 1 paket kedi dili bisküvi
  • 5 adet yumurta
  • 8 çorba kaşığı toz şeker
  • 400 gram maskarpone peyniri
  • Granül kahve
  • Kakao
tiramisu tarifi

tiramisu tarifi

Tiramisu tarifi

Tiramisu tarifi için önce 5 adet yumurtanın aklarını ve sarısını ayırın. Yumurta sarılarını karıştırma kabına alın. Üzerine 3 çorba kaşığı toz şeker ilave edin ve mikserle çırpın. Daha sonra üzerine 400 gram maskarpone peyniri ilave edin ve mikserle çırpın. Başka bir karıştırma kabına 5 adet yumurta akını ilave edin koylaşana kadar mikserle çırpın. Koyulaşınca  üzerine 3 çorba kaşığı toz şeker ilave edin ve kaşıkla karıştırın. Daha sonra bu karışımı yumurta sarılarının üzerine ilave edin.

Kaba kedi dili bisküvilerini  şekerli kısmı üste kalacak şeklide dizin. Üzerine şekerli kahve ilave edip kedi dili bisküvileri ıslatın. Üzerine kremayı ilave edin. Üzerine tekrar kedidili bisküvileri ilave edin ve tekrar şekerli kahve ile ıslatın. Üzerine  tekrar kremadan ilave edin. Üzerine kakao serpin. Soğuduktan sonra servis edin. tiramisu tarifi hazır. Afiyet olsun.

21 Yorum

  • halime mehmet diyor ki:

    ben yaptım denedim çok güzel oluyo sizde deneyin bence.

  • HALİMENUR diyor ki:

    süpeer oldu arkadaşlar

  • merve diyor ki:

    Huriye: Hayir yemek kasigi kadar kahveyle birazcikta sekerle üstüne suyu ilave edip, direk kedi dilimleri icine bandirip diziyosun..

  • huriye diyor ki:

    Tiramisu yapmak siyorum ama bir kucuk soru kahve pismeli mi pismeden mi konur???

  • nihal diyor ki:

    ben kapadokyadan nihal ben sizin programınızı kaçırmadan izliyorum .şefler programına katılmadığınız için üzüldüm fakat o şefler sizin ayağınıza tek tek geliyor.sizi sevgi ve saygıyla izliyorum ailenizle mutluluk diliyorum.

  • gülay diyor ki:

    ya oktay abi neden resimli koymuyorsunuz yemek tariflerini yemek pişirmesini öğreniyoruz ama süslemesini de öğrenelim çok az resimli var

  • havva diyor ki:

    Bende yaptim, tadi cok guzel ama kati olmadi. Cok sulu oldu, bunun nedeni ne olabilir?

  • serenay diyor ki:

    çok gzl bi pasta bnde şahsen yaptm ve yedim

  • eda diyor ki:

    inşallah güzel olurr

  • eda diyor ki:

    inşallah gzll olurr

  • eda diyor ki:

    arkadaşlar bende deniyicem bakalım nasıl olucakkkk

  • sevil ferli diyor ki:

    yarın günüm var birde ben yapayım dedim şu tiremısu yu inşallah beceririm ama yumurtam kalmadı.koymasam olur mu??

  • fatma deniz baskan diyor ki:

    bu tiramısı nasıl yapılır artık bı karar verın krem santı yerıne evde muhallebı gıbı hazırlamak ıstıyoruz ona gore bı tarif ıstıyoruz

  • esra diyor ki:

    oktay usta cok tesekkürler,bugün denedim ve gercekten cok güzel oldu,bugüne kadar bi cok tiramisu tarifi denedim ama en güzel buydu

  • kumsal diyor ki:

    oktay usta sen süpersin.bu tariflerle işimizi kolaylaştırıyorsun valla

  • döndü diyor ki:

    maskarpone peyniri yurt dışında bulunuyor ankarada çankayada büyük alışveriş merkezinde görmüştüm bizim labne peynirleriylede oluyor arkadaşlar

  • ayse diyor ki:

    maskarpone peyniri demişsiniz onu nerden bulcaz ya

  • ayşe diyor ki:

    oktay ustanın tarifleri tek kelime ile süper tiramusiyide deniycem ,,,

  • engin akdemir diyor ki:

    kesin olarak bize söylermisiniz gercek tıramusu nasıl yapılır kafamız iyice karıştı

  • aysel şivil diyor ki:

    bu tarifi aynen yaptım ama daha yemedim bunun için birşey diyemiyeceğim

  • nur diyor ki:

    bu tiramisu kac kişilik bir tarif acaba

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir