Oktay Usta Yemek Tarifleri | Tiramisu

Tiramisu

Tiramisu – 8 kişilik

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere tiramisu tarifini anlatacağız.

Tiramisu malzemeleri

Krema malzemeleri;

tiramisu Tiramisu

tiramisu

Tiramisu tarifi

Nescafe ve şekeri bir fincan içinde sıcak su ile karıştırın. Hazır keki enlemesine iki parçaya ayırın. kekin iki parçasını da hazırladığınız nescafeli karışımla ıslatın.

Un, şeker, süt ve yumurtayı karıştırın. Koyulaşıncaya kadar karıştırarak pişirin. Ocağı kapattıktan sonra labne peynirini ekleyin ve telle çırparak pütürsüz olmasını sağlayın.

Hazırladığınız kremanın yarısını ılıkken, kek parçalarından birinin üzerine sürün. Kekin diğer yarısını üzerine kapatın. Kalan kremayı sürün. Kahve ile süsledikten sonra soğuması için bekletin. Afiyet olsun.

Gurme Yemek Tarifleri‘nden resimli ve denenmiş nefis Tiramisu Tarifi için tıklayın : Tiramisu Tarifi

Oktay UstaFaceBook ta paylaş

Kategori Oktay Usta Tatlı Tarifleri | 194 Yorum

Etiket , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Yorumlar

194 Responses to “Tiramisu”

  1. 1
    gülsün yılmaz Says:

    sızın butun tarıflerınız harika mukemmelsınız

  2. 2
    eda yazgan Says:

    sabah hemen deneyeceğim ve akşam yemeğinde aileme ikram edeceğim.
    sizin tarifleriniz çok güzel.
    eminim bu da çok güzel olacak.
    teşekkürler oktay usta…

  3. 3
    kajdpofr Says:

    ben hiç denemedim ama güzel olcağını zannetmiyorum
    yani

  4. 4
    sevgi Says:

    oktay usta sizi çok beğenerek izliyorum başariılar dilerim

  5. 5
    banuyum Says:

    1 fincan ılık su diyor ya onun yarısını portakallı teng ya da portakal suyu olarak yapınca çok daha süper oluyor. likörümsü bir tad veriyor.

  6. 6
    hasan Says:

    oktay usta tadını anlatamam yani oktar güzel bile değil lokum gibi kilis hasan ellerine sağlık

  7. 7
    Tiramisu Tarifi - Oktay Usta - Pasta Tarifleri | Oktay Usta Yemek Tarifleri Says:

    [...] cok güzel tariferniz hergün sizi izliyorum deni…hasan: slm oktay ustanı çok muhkenbe…hasan: oktay usta tadını anlatamam yani oktar güzel …ayçanur: yeni uyandım çocuklarıma süpriz yapacam inşl…AngeLL: Tarifi denedim sanırım [...]

  8. 8
    sevda ve berayet dedeoglu Says:

    oktay usta kıbrıstan yazıyoruz tariflerniz cok süper sizlerin abonesi olduk tariflerinizin devamını dileriz

  9. 9
    yemek tarifleri Says:

    ilk öncelikle oktay ustanın verdiği kerevizli patates püresini denedim çok oldu tüm hanımlar bence sizde deneyin oktay ustayada tşk ederiz

  10. 10
    gamze Says:

    Tarifleriniz çok güzell harikasınız..! :)

  11. 11
    ilayda Says:

    oktay usta tariflerin süper tariflerini yaptım çok beyendi herkez oktay usta

  12. 12
    hatice Says:

    biz de tiramisu tarifini denedik ama kremanın kıvamını ve tadını pek beğenmedik acaba ölcülerde bir yanlışlık mı vardı?diğer tariflerinizi beğenerek yiyoruz.tesekkürler

  13. 13
    meltem Says:

    Oktay Usta,harika bir pasta ve sizin tariflerinizle dahada güzelleşiyor. Bu tarifleri bizlerlepaylaştığınız için teşekkür ederim.
    :)

  14. 14
    melike taş Says:

    BUNU ANNEM DENEYCEK TİRAMİSU TATLISINI ÇOK GÜZEL YAPACAĞINA EMİNİM TİRAMİSUNUN ÜSTÜNE FISTIK KOYSAK DAHA GÜZEL OLUR AMA DÖVÜLMÜŞÜNÜ KOYUN :D

  15. 15
    sena Says:

    bence cok güzel olcak ben pastalara bayılrım buda farklı bişi plcak cok güzel iştahımı kabarttı

  16. 16
    merve Says:

    çok güzel tramisuyu çok severim oktay ustayıda çok seviyorum

  17. 17
    iremsu Says:

    çok güzeel ve lezzetlik pRAtik bütün erkeklere önerebilcegim pasta..
    dogumgünlerinede. .
    oktay ustaya denilecek sözüm yok bu pastayı yaptıktan snra. .
    tesekkürler

  18. 18
    kebire bayındır Says:

    tariflerinizin hepsini çok beğeniyorum. çok pratik,çok hesaplı.yapıp beğenerek yiyoruz.tarifler için çok teşekkürler.bu özel tarifleri bizim gibi insanlara paylaştığınız için çok teşekkürler

  19. 19
    kebire bayındır Says:

    nice güzel tariflere:D

  20. 20
    Anonim Says:

    (l) arika gorunuyodur a :D

  21. 21
    ceylan Says:

    hepside çok güzel bence…..hepsi harikalarr.:):D

  22. 22
    sedat_fatma Says:

    tarifi şuan okuduk ve canım cekti.şimdi markete cıkıyorum…elinize dilinize sağlık oktay usta..

  23. 23
    Pinar Av Says:

    Sevgili Oktay Usta

    Kücük bir bebegim var, ve vaktim oldukca sizin programminizi izliyorum. Gercekten cok güzel yemekler yapiyorsunuz, hemde bütceye uygun. Bügün tiramisu tarifinizi denedim, ama kremada cok un kokusu geliyor. Ben 3 fincan (türk kavesi fincani)un vede 2 fincan seker ilave ettim, kremayi denerken cok yogun un kokusu geliyordu. Su anda tiramisu buz dolabinda, acaba soguduktan sonra koku gecermi? Iyi aksamlar.

  24. 24
    sedef çağla Says:

    tariflerinizi yaptım cok güzel oldularr size cok tesekküür edrym

  25. 25
    zeynep Says:

    slm bende okudum tarifi şimdi yapıcam inş genelde oktay ustanın tarifleri güzel olur.
    yogun un kokusu gelmemesi için biraz un yerine nişastada koysam olur mu acaba?

  26. 26
    tugba Says:

    oktay usta bu tarifi kesinlikle deniycem ve güzel olucagınada eminim sizide severek izliyorum başarılarınızın devamını diliyorum

  27. 27
    ebru Says:

    çok gösel olcanı düşünüom tariflerini çooook beğeniom….

  28. 28
    Deniz Says:

    Tadı güzel olmuş. Teşekkürler.

  29. 29
    sema Says:

    cok güzel görünüyor elinize sağlık…

  30. 30
    Deniz aktan Says:

    Getcektende leziz bir tarif ama ustunu kesinlikle kahveyle suslemeyin kakako daha yakisiyor bide ayrica keki islattiginiz kahveli karisima 2 corba kasigida kahve likoru ilave efin :)) tadindan yenmez derler ya aynen oyle :))

  31. 31
    nihal Says:

    ben tarifi denedim,ama kremasına biraz daha süt koydum ayrıca üzerini de kakao ile süsledim harika oldu.

  32. 32
    fatma Says:

    bu tiramisuyu yarım litre değilde bir litre süte 1 yumurta 3 kahve fincanı toz şeker üç kahve fincanı un olarakk ayarlayınca tamm kıvamında ve lezzetlii oluyor yarım lütre süte bu ölçülerde un koyarsanız çok katıı oluyor

  33. 33
    Yıldız Says:

    Merhaba. Uzun zamandır aklımda tramisu yapmak vardı. Tadını bilmiyorum merak ediyorum nasıl. Her tarife güvenemiyorum oktay ustanın tariflerinden bir kaçını yaptıM başarılı oldu. Bu tarifi yaptım şuanda dolapda soğumasını bekliyorum. Ama bana 3fincan un çok fazla gibi geldi. Aslında 4 yemek kaşığı koysam olurdu ben koydukdan sonra fark ettim. Bu tarifi yapacak olanlara önerim en azından 2 fincan un koymaları. Umarım güzel olur. Sevgiler

  34. 34
    kenan Says:

    merhaba oktay usta ben kenan gürdag memletat bolu size nasıl ulaşabilirim sizinle çalışmak çok istiyorum. ben aşçı yardımcısı olarak çalışıyorum. ilerde senin gibi bir usta olmayı çok istiyorum. ve aşçılık mesleyinği de çok seviyorum işimi istekli yapıyorum lütfen bana çevap ver. saygılarımla

  35. 35
    SeNoŞ Says:

    bence çok güzel olacak. oktay usta tam bir usta.birde yaptımı pasta”parmaklarımı yerim valla.:D:D

  36. 36
    Neslihan Tanrıkulu Says:

    Ustam tatlı çok hoş. Ağızlarda bir ziyafet havası estiriyor mübarek. İnsan Tiramisu mu yiyorum yoksa başka bir şey mi yiyorum diye düşünüyor. İnanın 72 yıllık hayatımda böyle güzel tatlı yemedim. Elinize, kolunuza, gönlünüze, gözünüze, dilinize, damağınıza, dişinize velhasılı kelam her azanıza sağlık. Allah gani gani başarılar versin evladım.

  37. 37
    beğuşş Says:

    güzel görünüyo denemekte yarar var

  38. 38
    ayşe Says:

    oktay usta sana inanı yorum güveniyorum ve deniyorum…:)

  39. 39
    neriman Says:

    oktay usta çok quzel tarıfler verıyorsun pastalardan bıraz daha fazla tarıf koyabılrımsın

  40. 40
    gözde Says:

    22 yasındayım ılk kez mutfaga giricem bende şimdi bu tarifi yapıcam iftar için yorumlarımı sizlerle paylaşıcam umarım güzel olur eline sağlık oktay usta

  41. 41
    sude Says:

    teyzem bana tremisu yapmıştı tadı rezildi garip bişeydi yani 1 hafta sonra kardeşimin doğumgünü oldu kardeşim parti verecekti kardeşim tremisu istedi annem tremisunun tarifini bizdeokay ustaın tariflerinden bakıp yaptık doğumgününde zorla bana yedirtiler inanın bana tadı muhteşemdi

  42. 42
    haLee Says:

    ben bu tarifi denedim gayette güzel oluyo denememiş arkadaşlara tavsiye ederim..

  43. 43
    gözde Says:

    denedım we cok guzel oldu şimdi nişanlıma yapıcam… ellerıne saglık oktay usta

  44. 44
    gülfem Says:

    oktay usta kreması dolaptan çıkınca katı oluyor zor sürülüyor onun bir çaresi yok mu

  45. 45
    pınar Says:

    bikaç dea daha aldım oktay usta tariri ben bişe sorcaktım. 1 paket labne ne kadar oluyor ? yani kaç gram labne oluyor ??

  46. 46
    tugba Says:

    ben denedim çok güzel oluyor kedi diliyle daha güzel oluyor herkese tavsiye ederim…

  47. 47
    irem Says:

    tarifleriniz çok güzel. teşkkurler.

  48. 48
    fatoş akgün Says:

    oktay usta her tarifin gibi bu tarifinde süper.. seninle yemek yapmayı daha çok seviyorummm tşklerrrr

  49. 49
    burcu Says:

    güzel olmuş oktay baba

  50. 50
    melek Says:

    okta usta yemekteyize katılsana sana ne yapıcaklar

  51. 51
    seda yiğitkan Says:

    varya ben çok beğeniyoumm hemde soğuk güzel oluyor kakaoyu fazla koyunca daha güzel oluyor……

  52. 52
    sumeyra Says:

    bence tarifte hata var.
    tarif yarım litreye göre değil 1 litre süte göre daha normal kıvamlı oluyor.

  53. 53
    saliha Says:

    ben hiç denemedim ama güzel olacağını düşünüyorum teşekürler…

  54. 54
    emek Says:

    az once denedım kesınlıkle un fazla gelıyor ve un kokusu cok oluyor baska tarıf yoksa ununu az koyun ben un cok oldugu ıcın sutu cok koydum dengeledım ama bu seferde krema cok oldu..

  55. 55
    ayşenur Says:

    allah sizi ve tariflerinizi başımızdan eksik etmesin
    ne olur bana bir mutfak önlüğünüzü hediye edin hatıra saklayayım

  56. 56
    kumru aslan Says:

    bnm yeğenim yapmıştı çok beğendim birazdan kızımla yapıcağızz güzel olacağını düşünüyorum….

  57. 57
    esra Says:

    çok güzel oldu teşekkürler

  58. 58
    petek Says:

    daha denemedim ama güzel olacak eminim bu kek daha güzel olucak eminim inanıyorum bu tarifi verene teşekkür ederim sag olun

  59. 59
    petek Says:

    ayşe hanım öyle denmez ayıp

  60. 60
    kamila Says:

    tiramisu’nun tadını hiç bilmem ismini bile bugün öğrendim. Hamileyim ve ismini duyunca aşerdim yarın oktay ustacim sizin verdiğiniz tarifi deneyeceğim inşallah olur. Bu arada hayatınızda işinizde başarılar diliyorum! Hayat hep yüzünüze gülsün! Saygılar ile kamila…

  61. 61
    nazlı Says:

    merhabalar ben 3 aylık evlıyım ve bekarken hıc yapmadım ogrenmeye gerek bıle duymadm,ama evlendıkten sonra mecbur ogrenmem gerektı sızı takıp ederek verdgını tarıflerden yapıyorum esım annesının yemeklerınden cok benım yaptıgım yemeklerı begenıyo :)buda benım cok hosuma gıdıyo ıyıkı varsınız

  62. 62
    ceren inci Says:

    yhaben yaptim bu oktay ustanin ellerine sağilik ayy bir güzel olduki sormayin yha hazırından güzel oldu bu nası bir tat şuan yiyorum valla

  63. 63
    Emel Says:

    herkese mrhba ben bişi merak ettim yapan varsa cevaplayabilirmi acaba ilk defa yapıcam bu tarifi su yerine süt koysam nasıl olur diyorum

  64. 64
    Seçkin Says:

    Kız arkadaşıma yaptım.Artık beni daha çok seviyo..

  65. 65
    cennet Says:

    bugün yaptım çok güzel oldu…teşekkür ederimm…

  66. 66
    irem Says:

    süper olduu çook güzel oldu … acaba bnde bu siteye bazı tariflerimi yazabilirmiyim? :)

  67. 67
    irem Says:

    süper oldu ya tadı çok güzel…:) acaba bnde siteye bazı tariflerimi yazabilirmiyim?

  68. 68
    meryem Says:

    oktay ustayla çalışmayı hayal edersen eğer kesinlile 120 kilo olursun

  69. 69
    buğra Says:

    oktay ustam haftaya annemin günü var tarifini günde yapçam çok güzel herkes parmaklarını yicek neyse şimdiden elime sağlık

  70. 70
    hanife Says:

    sizi çook beğenerek izliyorum. ve tariflerinizi her zmn yapıyorum. sizin tariflerinizi çocuklarım çok beğenior. :) :)

  71. 71
    haayt Says:

    çok güzel olmuş
    oktay dayı

  72. 72
    esin Says:

    ay cicişkolar ben çok beğendim diyorum ama sanki birazcık nescafe yoğun tat veriyor…

  73. 73
    merve Says:

    bende ilk defa deniycem oktay ustanın programını asla kaçırmam yeni evliyim akşama bu pastayı yapcam inş eşim begenir

  74. 74
    gülsüm Says:

    bende birazdan ypacam inşallah güzel olur . gerçi bu tarifi hep yapayom. herseferindede çok güzel oluyor … tşkler oktay usta:)))

  75. 75
    nergis Says:

    12 yaşındayım ve çok güzel yapıyorum ellerime sağlık

  76. 76
    GİZLİ HAYRAN Says:

    bu tarifler işime yarıyor hergün sizi seyrediyorum size bayılıyorum :D:::::::::::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

  77. 77
    oktay Says:

    arkadaşlar ben oktay usta saolunn öok iyisiniz :)

  78. 78
    zehra Says:

    cok guzel bır tarıf bence kremanın uzerıne krem santıde eklenınce daha guzel oluyo:)

  79. 79
    sevgi Says:

    çok mikkemmel ermannnnnnnnnnnn

  80. 80
    emine ışık Says:

    ben ilk defa deniyicem ama bilimiyorum nasıl olucak.
    ve sizin tariflerinizi çok seviyorum

  81. 81
    Berk Says:

    Oktay Usta merhaba… ben 12 yaşındayım yemeğe tutkuluyum yemek yapmaya baylıyorum. daha küçük olsamda sizin tariflerinizi deniyorum şimdide bir tiremisu deniyim dedim . İşallah güzel olur ama birşey sorucam sanki un biraz fazla değilmi ?

  82. 82
    umut sezgin Says:

    ben Un, şeker, süt ve yumurtayı mikser olmadan çırpmak istiyorum olurmu acil yardım :)

  83. 83
    elif Says:

    oktay usta annemin vazgecemediği usta hergün sizi seyrediyor ne zaman annemi ziyarete gitsem oktay usta şunu yaptı oktay usta bunu yaptı der keşke adanada da olabilseniz annemin programınıza gelmsini o kadar çok isterim ki bilemezsiniz.sizi hepimiz seviyoruz.siz bizim ustamızsınız baska usta yook,

  84. 84
    arife Says:

    zaten oktay ustanın tariflerine söz olmaz :)

  85. 85
    güler Says:

    ustam bu tarifini de denedim.her zaman ki gibi mükemmel.sadece krema piştikten sonra pürüzsüz olması için blendırdan geçirdim.çok teşekkürler…

  86. 86
    ebru Says:

    çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hemen deneyeceğim beğenirsem abilerim ile annemede ikram edeceğim ayrıca burda yazan kişilerin hiç güzel yorumları yokkkkkkkkkkkkkkk

  87. 87
    dilan Says:

    merhaba oktay usta seni çokkk seviyorum.Programını zamanım yettiğince izlemeye çalışıyorum.Ben 13 yaşındayım yemek yapmaya bayılıyorum,yemek yapmayı çok seviyorum özellikle tatlı yapmaya bayılıyorum zaten tatlı çok severim sütlü tatlıların lezzeti benim için bir vazgeçilmezdir.Kendi başıma ıslak kek tiramisu yapabiliyorum.Tariflerin için teşekkürler :)

  88. 88
    simge Says:

    pastalarınıza bayılıyoruz ve tarifleri böylesine güzel acıklıyarak vermeniz işimi kolaylaştırıyor teşklerrr

  89. 89
    sevim yıldız Says:

    tarifleriniz için teşekkürler yemek yapmayı sevdiriyosunuz ınsana ,,,,,,,,,

  90. 90
    cansu Says:

    1 paket labne yetiyor mu? çünkü hazır pasta keki büyük ve kalın

  91. 91
    berna Says:

    bu tarif kaç kişilik acaba

  92. 92
    burcu Says:

    bu pasta harika bişey yaa en sevdiklerimden biri .D

  93. 93
    ipek özçelik Says:

    ilk defa yapıcam inş güzel olur

  94. 94
    elif aydın Says:

    daha önce hiç yapmadım ama güzel olucağına eminim teşekkürler..

  95. 95
    alperen Says:

    oktay usta bn 13 yaşındayım seni çok seviyorum tariflerine bayılıyorum ilk defa yapıcam inş. beceririm…

  96. 96
    esma meşe Says:

    ben hiç tiramisu yapmadım ama anlamadığım bi nokta var.. üzerine dökülen kahve ne tür oluyorr.. daha çok kakao gibi.. yani sade nescafe falan mı dökücess

  97. 97
    kübra Says:

    bende ilk defa yapacağım umarım güzel olur …

  98. 98
    berkay güçlü Says:

    çok güzel bir tat çok beğeniyorum

  99. 99
    berkay güçlü Says:

    oktay usta sizi çok seviyorum harika yemekler yiyorum sizin sayenizde annemin yemekleri daha güzel oluyor

  100. 100
    hhh Says:

    çok güzel

  101. 101
    dilek Says:

    ben bu tarifi bugün denicem inşalah çok güzel olacak harika tarifler var siteyi biraz daha gelitirin

  102. 102
    ahmt Says:

    çok güzell

  103. 103
    merve Says:

    çok güzel oldu ….

  104. 104
    Dilek B. Says:

    evetttt… Sonunda bu tarifi bugün yapma fırsatını ele geçirdim:)) Oktay ustamm öncelikle şunu söyleyeyimm hep zor anımda bu sayfaya uğruyorumm çok yoğun çalışan biriyim misafir olduğu an değişik yemek denince aklıma ilk siz geliyorsunuz. Tariflerinizin bir çoğunu denedim gerçekten çok güzel:)) Herşey için teşekkürler:)

  105. 105
    dilek Says:

    görünüşü bile güzel değil tadı nasıl güzel olsun

  106. 106
    dilek Says:

    inşallah güzel olur…

  107. 107
    suden battal Says:

    bugün tarifinizi denedik inşallah güzel olacak diye umuyorum ama tabi güzel olur şu an dolapta yenmeyi bekliyor tarifler için teşekkürler sizi tebrik ederim oktay usta :)

  108. 108
    şükran Says:

    labne kaç gram olak bilen varmı

  109. 109
    aso Says:

    ben tiramisu gibi şeyleri hiç beceremem…sevgilimin bi jestine karşılık öyle bişey yapmak aklımdaan geçti ve denedim…sevgilim önceden tadına bakıp ailesine öyle sunacaktı ve beni aradığında dediği şu oldu:canım kızma bana ama sen bi tane daha yap bunun hepsini ben yiycem…hakkaten güzel olmuştu…teşkler oktay usta

  110. 110
    fatoş Says:

    SEN BİR HARİKASIN OKTAY USTACIMM….

  111. 111
    ramazan :D Says:

    ya arkadaslar burdan oktay ustaya ulasamazsınız gibi geliyor saygılarımla :D

  112. 112
    aşçı Says:

    ben kaç kere yaptıysam çok güzel oldu tavsiye ederim çokkkkkkkk güzell

  113. 113
    ahmet Says:

    tariflerini seviyorum ama çok acı

  114. 114
    ahmet Says:

    :)

  115. 115
    şüheda Says:

    teşekkür ederim tarif için denedim çok güzel oldu
    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

  116. 116
    nilgün ulutaş Says:

    112DE ÇALIŞAN BİRİ OLARAK 112. YORUMUN ŞEREFİNE BİR YORUM DA BEN EKLEYEYİM DEDİM:) OKTAY ABİ SİZİ TAKİP EDYRUM YENİ EVLEYİM EŞİM DAHA 3. HAFTASINDA BANA SİZİN YEMEK TARİFLERİ VE ÇAY SAATİ KİTABAINIZI ETTİ:) SİZİN GİBİ YAPAMM AMA BUNU DENEYECEĞİM… YAYINDA BAŞARILAR DİLERİM

  117. 117
    canan Says:

    muhteşemmmmmmmmmmm :))

  118. 118
    melek çünkioğlu Says:

    ılk defa tiramisu yaptım ve yarn iş yerıne gturücm daha öncede gtrmüştm ama onu ablam yapmştı.ablamda oktay ustann tarflernden yararlanyr tabi bnde :D teşekkürlr tarfler için…

  119. 119
    melek çünkioğlu Says:

    bsey daha var tarfte bi değişiklk yaptm ve araya muz dılmlerı kodm bide bnm yaptığım gbi deneyn bnce

  120. 120
    irem Says:

    süper bu tarifler :)

  121. 121
    oldies26 Says:

    oktay usta çok teşekkürler sayende kız arkadaşım hayran kaldı bana :)

  122. 122
    beyzanur Says:

    ypması keyifsis ama yeme çok kefilli zaten ben sadece yiyom ben yapmıyom annem yapıyo

  123. 123
    duygu Says:

    siteniz süper olmuş böyle bir site yaptığınız için çok sağolun ve tarifleriniizi bizzlerle paylaşmaya devam edin:)<3

  124. 124
    hüsne Says:

    oktay usta tiramisuya labne koyulmuyomuydu malzemeler arasında yokta kafam karıştı teşekkürler sizi seviyoruz

  125. 125
    hüsne Says:

    pardonya tam okumamışım konuluyormuş teşekkürler

  126. 126
    edanur Says:

    oktay usta çok teşekkürler tiramisu tarifi süper oldu….:)

  127. 127
    şeyma kök Says:

    oktay ustam sizi çok severek seyrediyorumve sizden ilk defaa tarif alıyorum normalde başka yerlerden alıyordum tarıf ve eksik eksik çıkıyordu şimdi hazırladım ve süper oldu umarım diğer arkadaşlarda başararak yapar bu tatlınızı saygılarımla şeyma kök

  128. 128
    meryem Says:

    tarifleriniz chook güzel herkez sizi begeni ile izliyor tariflerinizi alıyor tiramisuyuda chhok seviyorum chok güzel oluyorrrr buda guzell

  129. 129
    öznur Says:

    ya bn nekadar labne peyniri koyucaz onu anlamadımm ??1 paketin tamamınımı?

  130. 130
    pasta sever Says:

    Oktay usta tarifleriniz çok güzel çok beğeniyorum ama tiramisu tarifiniz biraz karışık olmuş biraz daha net ve detaylı anlatırsanız sevinirim :D

  131. 131
    hermine Says:

    OKTAYE BEY SİZİN SAYENİZDE KOCAMLA ÇOK MUTLUYUS..ÇUNKU HEP SİZİN YEMEKLERİNİZDEN YAPARIM VE TATLILARDAN..EŞİM DE ÇOK SEVİYOR BAYILA BAYILA YİYİOR..HELE TİRAMİSUYU BIRAKSAM BİTİRİR HEPSİNİ…

  132. 132
    feride Says:

    hemen şimdi deneyeceğim ve akşam eşime ve çma sunacağım :D

  133. 133
    necmiye Says:

    bu tarif çok güzel ben bunu nescafe yerine sıcak çokolatayla denedim kahvenin ağırlığı olmuyor tadında çok hafif küçük misafirlerim çok beğendi iyi günler herkese

  134. 134
    zeynep Says:

    bu kaç kişilik acil cevap verin ltfen

  135. 135
    tiramisuna Says:

    ben bir cocuk olarak anneme supriz yaptim. annem cok begendi. oktay usta cok tesekkur ederim

  136. 136
    rümeysa özmen Says:

    annem hep yapıyo bayıla bayıla yiyorum.

  137. 137
    bahar Says:

    bende deniceğim şimdi umarım güzel olur yoksa kaynananın ve eşimin diline düşerim:)

  138. 138
    birce Says:

    hmmm tiramusu tarifine bayıldımmm =)

  139. 139
    ceren .) Says:

    ELLERİNİZE SAĞLIK EN GÜZEL TATLI TİRAMİSU OLDU ARTIK GÖZÜMDEE

  140. 140
    Özlem Says:

    Çok Güzel Ellerinize Sağlık Oğlum Bu Tiramusuyu Çok Seviuo

  141. 141
    nazmiye Says:

    biz birazdan denicez eminim ki mükemmeldir

  142. 142
    merve Says:

    ya labne olmasa olurmu???

  143. 143
    ayşe Says:

    tarifinizi çokkk beğendimm :) en kısa zamanda deneyeceğimden emin olabilirsiniz :D

  144. 144
    ece Says:

    Tiremuusuyu çok seviyorum aralarından . Keşke annem bilseydi yapmayıda hergün yeseydik . Ama yinede yiyoruz . TİREMUSU ÇOK GÜZEEEEL <3 :D

  145. 145
    yasemin Says:

    Tiremusuuu hariika :D Amaa bnn çok yediim onun modasıı geçtii artıık siiiz framboazlı pastalaraa bakııın :D

  146. 146
    sılay Says:

    [seni seviyorumuz]
    tariflernz çokk mükemmel tariflerinizi ailecek seviyoruz tarifleriniz kadar sizide çok seviyoruz çok iyiy program anlatıyor çok iyi sunuculuk yapıyorsunuz.annem sizizn keskin bir takipçiniz sizi işe gitmediği zaamanlarda kesinlikle izliyor hasta oldugu bir gün işe gitmedi ve hususi sizin programı izledi grisini siz düşünün :D halk tarafından çook büyüyüük sevgi kitleniz var tebrikler ve başarılarınızın devarmını dilerim :)

  147. 147
    ece Says:

    oktay usta sen bir harikasın valla ben senin yerinde olmak çok isterdim daa

  148. 148
    ece Says:

    uyyy uşağım çok güzel napıyon daaaaaa

  149. 149
    gülhan Says:

    tiramisunun olmazsa olmazı; keki ıslatırken, biraz konyak…

  150. 150
    melisa Says:

    ben bu tarifi anneme okudum ve annem tiramisu yaptı spr oldu tadı çok güzel

  151. 151
    defne Says:

    Ben de yaptım butun arkadaslarım cok begendi tesekkurler :)

  152. 152
    samet Says:

    HİÇ YAPMADIM AMA İNŞALLAH GÜZEL OLURR….. AMİNNNN

  153. 153
    semanur Says:

    Çok teşekkür ederim.
    Bu tariflerin hepsini bir deftere not edeceğim…

  154. 154
    hülya Says:

    bende birazdan yapacağım daha önce hiç denemedim ama çok güzel olacağına eminim…

  155. 155
    abc Says:

    güzel oluyor

  156. 156
    beyzanur Says:

    ben yedim qüzeldi ama tarifi daha farklıydı bu tarif güzel olur mu bilmem…

  157. 157
    ayça Says:

    hiç yapmamıstım ilk kez yaptım ve harika oldu teşekkürler:)

  158. 158
    enes Says:

    annem yemeklerinizi yapıor harika

  159. 159
    merve Says:

    hemen yapacam çok güzel görünüyo

  160. 160
    arife Says:

    deniycem umarım güzel olur

  161. 161
    nesli Says:

    tarifi denedim ustacım harika oldu herkez tarifini istiyor pastanın ama vermiyorumm teşekkürler :)

  162. 162
    Asli Says:

    Ben oktay usta yorumları okudum çok mutlu oldum ben de sizi seviyorum. Demesini beklemiyosunz heralde :D

  163. 163
    ecrin Says:

    tiramisu tatlısının görünüşü harika yapıcam inşallah güzel olur

  164. 164
    ansu Says:

    bu akşam yapcam.:)

  165. 165
    merve Says:

    bende birazdan nişanlıma yapıcam bakalım nasıl olcak :)

  166. 166
    bfdnbzdsrn Says:

    oktay usta ben bir çocuğum bugün annemle babamın evlilik yıldönümü onlara üpriz yapmak için bu tarifi aldım teşekkür ederim

  167. 167
    seray Says:

    oktay ustacım çok saol muhteşem oldu :) :-)

  168. 168
    sİnaN Says:

    böyle bişey yemedim arkadaş

  169. 169
    kmnıhhi Says:

    şimdi yaptım bakılım nasıl olcak :?
    :D :)

  170. 170
    Hayriye Says:

    İlk kez tanisacagim komsum icin yapicam insallah guzel olur. Ellerinize sglk :)

  171. 171
    beyza Says:

    oktay abi ekrandan seni seyredince canım yaptığın şeylerden çekiyo

  172. 172
    Zeynep Says:

    Sadece bir kere annemin misafirlerine yapmıştım, yarında okulda ki arkadaşlarıma yapıcam. Benim için çok önemli. Çok güzel olucağından eminim şimdiden teşekkürler.

  173. 173
    çiğdem Says:

    benım tarifimin aynısı

  174. 174
    esma Says:

    Oktay usta tiramisun pastası çok güzel eline sağlık

  175. 175
    gülün Says:

    oktay usta bu tarif için teşekkür ederim yalnız muhallebisi çok koyu oldu süt miktarını biraz artırsak lezzeti değişirmi acaba ?

  176. 176
    neslihan Says:

    Tarifleriniz ç ok güzel Oktay Usta size hayranız

  177. 177
    sema Says:

    harika oktay usta sizin tarifleriniz harika

  178. 178
    AYŞE Says:

    oktay ben daha 13 yaşındayım annemle beraber yaptık çok güzel oldu her zamanki tarifin gibi

  179. 179
    RAMAZAN Says:

    Oktay usta teşekkürler

  180. 180
    nazlı melike gamze Says:

    bende daha yeni yapcam ama daha önce yedim…tavseyemizdir herkes yapsın..ustasına teşekkürler…

  181. 181
    özge Says:

    yumurta kullanmadan yaptım, çok lezzetli oldu.

  182. 182
    ddd Says:

    Un fazla geliyor fakat unu 2 çay bardağı katmanızı tavsiye ederim.

  183. 183
    ayşenur Says:

    Ben 15 yaşındayım oktay ustam ilk defa tiremusu denicem ama güzel olacağından emin senin tariflerinle büyüyorum desem yalan olmaz

  184. 184
    Rümeysa Says:

    Merhabalar, tarifi denemek üzere bir paket labne peynir aldım ancak gr.ndan emin olamadım.Aldığım peynir 200gr yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

  185. 185
    osman cinar Says:

    Usta ellerine saglik

  186. 186
    dilara Says:

    çok güzel bir site bence

  187. 187
    Leyla Says:

    Un biraz fazla geliyor iki fincan yeterli bence bide çok tatlı sevmiyorsanız şekeri de iki fincan koyun gayet güzel oluyor.eline sağlık oktay usta tarifler çok gzel

  188. 188
    hilal Says:

    bir paket labne demiş fakat kaç gram acaba? 250 gr labne de var 500 gr labne de..yardımcı olacak var mı?

  189. 189
    hatice Says:

    keki ne kadar ıslatıcaz yani bi bardağı iki keke eşit miktarda döküp mü ıslatıcaz ?

  190. 190
    hatice Says:

    200 gr labne ;)

  191. 191
    sedef karataş Says:

    çok güzel tieamusu yaptık çok sağolun :) :) :) …….

  192. 192
    Demet Yılmaz Says:

    Muhallebi nasıl yapılıyor ??

  193. 193
    mervve Says:

    misafirlerime yaptım,Süper oldu,üstüne krem şantide süper oldu.Teşekkürler Oktay Usta :))))

  194. 194
    Elif Says:

    Kardeşimin doğum gününde yaptım çok güzel oldu.ellerinize sağlık!

Leave a Reply

lightboxyemek