lightboxyemek

Oktay Usta Yemek Tarifleri | Yoğurtlu Semizotu

Yoğurtlu Semizotu

Yoğurtlu Semizotu – 10 dakika

Oktay Usta Yemek Tarifleri olarak bu tarifimizde sizlere yoğurtlu semizotu tarifini anlatacağız.

Bugünkü tarifimiz hafif bir meze, aynı zamanda bir diyet yemeği.

Yoğurtlu semizotu malzemeleri

yoğurtlu semizotu

yoğurtlu semizotu

Yoğurtlu semizotu tarifi

Yıkanmış semizotunun yaprakları elle ayrılır. Semiz otunun sap kısımları ise birer santimetre aralıklarla doğranır. Ayrı bir kapta sarımsaklar ezilir. Üzerine yoğurt ve tuz eklenir. Miktar isteyenler olursa yarım demet semiz otuna bir kase yoğurt şeklinde söyleyebiliriz ama bu tamamen size kalmış bir durum. Hazırlanan yoğurt karışımı semiz otlarıyla birlikte karışıtırılır. Servis tabağına konduktan sonra üzerini kuru ve taze nane ile süsleyebilirsiniz. Çok hafif ve güzel bir yiyecek olacaktır. Afiyet olsun.

yoğurtlu semizotu
Yoğurtlu Semizotu Tarifi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oy Sayısı: 1
Puan: 5
You:
Rate this recipe!
Oktay Usta Meze Tarifleri - Yoğurtlu Semizotu Tarifi
    Kişi sayısı Hazırlık süresi
    4kişilik 10dakika
    Kişi sayısı Hazırlık süresi
    4kişilik 10dakika
    yoğurtlu semizotu
    Yoğurtlu Semizotu Tarifi
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Oy Sayısı: 1
    Puan: 5
    You:
    Rate this recipe!
    Oktay Usta Meze Tarifleri - Yoğurtlu Semizotu Tarifi
      Kişi sayısı Hazırlık süresi
      4kişilik 10dakika
      Kişi sayısı Hazırlık süresi
      4kişilik 10dakika
      Bu tarifi beğenin ya da paylaşın
      FaceBook ta paylaş

      Kategori Meze Tarifleri | 36 Yorum

      Etiket , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

      Yorumlar

      “Yoğurtlu Semizotu” için 36 yorum var

      1. fatma yazmış. 24 Nisan 2008 09:33

        GÜNAYDIN OKTAY USTA GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL UZUN ZAMANDIR DÜŞÜNÜYORDUM AMA UYGULAMIYORDUM BUGÜN TARİFİNİZİ UYGULAYACAĞIM.SEVGİYLE KALIN

      2. kardelen: yazmış. 24 Nisan 2008 09:37

        günaydn oktay usta şimdi gördüm bende rejim yapıorum benm için çok üzel olcak hemen denicem akşam işçıkışı yapmam lazm hemen ellerinise saglık:)

      3. demet yazmış. 24 Nisan 2008 09:43

        mrb oktay usta bu tarifin değisik olanı var onu yapıyodum ama buda güzel benimki daha sulu bi sekilde oluyo ama buda güzeldir bunuda denicem ellerine sağlık

      4. yıldız yazmış. 24 Nisan 2008 11:20

        merhabalar ,
        semiz otunun yemeğide güzel olur ama yoğurtlusu bir bambaşka güzel oluyor …..
        Şimdi tam zamanı mutlaka yapmalı uzun zaman oldu yapmayalı ..
        teşekkürle Oktay bey…
        Sevgiler…….

      5. aysel yazmış. 24 Nisan 2008 15:09

        mrb.Oktay usta tarifiniz güzel hemde kolay hemen deneyeceğim .Ellerinize sağlık.

      6. serpil yazmış. 24 Nisan 2008 15:54

        SELAM OKTAY USTA.KIŞIN ALDIĞIM KİLOLARIM VAR BUNU Bİ ŞEKİLDE VERMEM LAZIM.TARİF BİR SÜPER.HEMEN DENİCEM.ELLERİNİZE SAĞLIK.HERKESE AFİYET OLSUN

      7. fatoşdeniz yazmış. 24 Nisan 2008 15:57

        merhaba oktay usta tariflerinize hayranım.bu yoğurtlu semizotunu biz çok yaparız zaten.süper birşey bu.iyi günler diliyorum.

      8. aytül yazmış. 26 Nisan 2008 18:29

        tarifi deneyeceğim teşekkürler oktay usta

      9. zeliha yazmış. 27 Nisan 2008 23:54

        tarifinizi denedim sağolun teşekkür ederim

      10. zeynep yazmış. 28 Nisan 2008 13:16

        hepsi cok guzel

      11. Fatma kara yazmış. 28 Nisan 2008 15:46

        oktay usta döktürmüssün yine

      12. glsm yazmış. 28 Mayıs 2008 21:01

        mrb ben dıyet yapıyorum bu da tam diyetlik valla, aslında bizim burda yemezler otları ama bi denemem lazım belki güzel olur….

      13. uğur yazmış. 1 Haziran 2008 02:51

        ustam harika bi usatasınız bildiğiz gibi herkes ascı olabiliyo ama usta kesinlikle olmuyo siz bunları asmışsınız

      14. nazmiye yazmış. 8 Haziran 2008 02:39

        gercekten cok harika guzel gorunuyor
        zaten sitenizdeki butun yemekler mukemmel.ellerinize saglik.

      15. Fevzi Ümit yazmış. 9 Haziran 2008 08:54

        Oktay ustam ,tarifiniz şahane .Yeşilliğin vücuda çok faydalı olduğunu biliyor ve devamlı pazardan yeşillik ne bulursam alıyorum hanım fazla aldığımdan şikayetçi ama olsun.Diğer yeşillik salata tariflerinizi bekliyorum…

      16. Züleyha KARAKIŞLAK yazmış. 17 Haziran 2008 16:53

        SEVGİLİ OKTAY USTA BÜTÜN TARİFLERİNİZ SÜPER ELLERİNİZE SAĞLIK..

      17. dilan yazmış. 22 Haziran 2008 21:03

        BENDENEDİM 2 KİLO VERDİM BU BENİM İÇİN YETER TEŞEKKÜR EDERİM

      18. Uğur - Yönetici yazmış. 30 Haziran 2008 16:31

        Güllü Hanım bu tarif yeniden eklenmedi zaten. Yanıldınız sanırım.

      19. güllü ural yazmış. 30 Haziran 2008 16:25

        ayyyyy bu tarif zaten cookkkkk önceden de wardıı bunu eklemeniz çok saçmaaaaaaaaaa:(

      20. gülşah yazmış. 15 Temmuz 2008 14:13

        meraba oktay usta ben sizin yemeklerinizi çok begeniyorum bugünkü yaptığınız ıspanakılı yas kekini tarifini alamadım kaçırdım çok üzüldüm çok güzel bir yemeğe keke benziyodu sizin yemekleriniz çok güzel oktay usta

      21. gönül yazmış. 10 Ekim 2008 00:00

        cok güzel gercekten hemde cok hafif cok ta saglıklı….ellerine saglık

      22. esra yazmış. 15 Ekim 2008 22:23

        yaz günleri için süper bir salata mükemmel ötesi

      23. gülo yazmış. 16 Ekim 2008 11:30

        bu siteyi cok beyendim çok teşekkür ederim ben çalısan bir bayanım piratık yemekler yaparsanız cok sevinirim saygılarımla ğülo……çamdibili..izmir

      24. hatice yazmış. 25 Kasım 2008 10:07

        ben televizyona ilk çıktığınızdan beri(çalıştığım için izinli olduğum zamanlar) sizin proğramlarınızı hiç kaçırmıyorum.yemekleriniz pratik ve tek kelime ile harikalar yaratıyosunuz.

      25. sevda yazmış. 20 Aralık 2008 12:14

        eveeet.süper,hem lezzetli hem doyurucu.başka tariflerde bekliyorum

      26. irem aygün yazmış. 10 Mart 2009 13:13

        sevgili oktay amca ben irem 10 yaşındayım malatyadan size ulaşmak istedim. oktay amca sizi çok seviyorum her gün programınızı izliyorum sizden bir ricam olcak kitabınızı alamadım ricaetsem bana gönderir misiniz?

      27. mine yazmış. 9 Haziran 2009 08:57

        oktay usta ben semiz otunu cok seviyrm ve 3 gündür onu tüketyrm ama ben de yani karnımda şişlık yaptı onu nasıl giderebilirim cevanını zı beklıyrm saygılarmla.

      28. begüm ay yazmış. 30 Haziran 2009 16:24

        oktay usta bu tarif harika annem hep yapıyo bunu diyet içinde az kalorili tarifin için tşkr. ediyoruzzzz…

      29. munevver yazmış. 11 Temmuz 2009 13:58

        ellerinize sağlık oktay ustatam rejim yemeği yanlız onumu yiyeceğız yemek olarakyoksa ara öğünmü soruma yanıt verirseniz 72 yaşındaki teyzeni mutlu edersin senin sıkı takipçinim allah sana hayırlı uzun ömürler versin selamlar

      30. Refika Karacan yazmış. 16 Ağustos 2009 19:16

        Yemek programınızı hayranlıkla izliyorum. Şu an evdeyim çalışmıyorum bebeğime bakıyorum. Önceliki olarak hanımlara yönelik en düşünceli programın yanı sıra kalitenin başarının gözler önüne serildiği bu programdan dolayı sizleri kutluyor ve başarılarınızın devamını diliyorum.Oktay usta ben mantar yemeği tarifi istiyorum. Tşk. Kendinize iyi bakın

      31. Cigdem yazmış. 21 Ağustos 2009 17:56

        Su anda deniyorum tarifi şimdiden teşekkürler

      32. zeynep yazmış. 13 Şubat 2010 20:43

        oktay usta ben kımeslek lisesi öğrencisiyiim çorba uygulamada yapacam ama bulamadım çorbam ne diye sorarsan semiz otlu sebze çorbası bulursan eğer bana yollarsannnnnnnnnn çok sevinirim ne olur şimdiden teşekür ederim

      33. hava kiliclioglu yazmış. 9 Nisan 2010 17:50

        sizin kadar guzel tarifler yapan yok

      34. zeliha paçan yazmış. 26 Ağustos 2010 15:57

        teşekkürler oktay usta ellerine sağlık denedim güzel oldu ramazan sofrasında hafif yoğurtlu tarifleriniz çok güzel severek deniyorum devamını diliyorum programınızı izliyorum her gün yeni tarifler defterime ekliyorum

      35. elif yazmış. 7 Ağustos 2011 20:37

        tadı harika bunun iftara kardeşim yemeye doyamadı

      36. damla kurt yazmış. 14 Temmuz 2013 19:17

        Tsrifimiz için çok tesekkür ederim ben 13yaşindayim annem ve bn bu tarifi cok begendik bn anneme surpriz olarak hazirladim ama kaynagimi sir olarak sakliyorum cok tesekkurlerr

      Yorum Yazma Bölümü